你地儲左幾多口罩?

2x大人
暫時有330個左右
當中有100個係公司派;有50個係親戚俾
另早期訂咗150個,仲未知有冇貨收

我1月尾amazon 訂咗300個,未開,之外無乜stock喇~
但我同c6返工都有一個口罩送
e+最缺係中童size… 如果買唔到就用AA99布口罩

我小朋友有五包裝,三包裝嗰啲,應該加埋有100個,大人就仲有150個左右

I5O左右

大人仲有10盒現貨,4盒期貨
小朋友有100個左右,想再買但好難搵到

2個大人有6盒,C6公司無口罩派,要自備…
小朋友有3盒12.5CM,仲有3盒14.5CM

圖片

中童可以去sasa買,呢個牌子都有保證。

1個讚

去深水步買布?但洗呢?又麻煩嗎?

佢媽有cancer唔敢激佢,唔係我fd一早爆左佢 :baby_girl04_laugh:

宜家唔買住啦,我已儲夠用到年尾 :baby_girl04_laugh:
有齊2e,$165/盒平喎。

布我網上 eBay 買,
我用 chlorine 開水浸下佢,浸完放落洗衣機一齊洗。

1個讚

屋企每人1盒幾,諗住之後會易買d, 同唔係每個人每日都要出街,於是讓左3盒比人
睇完呢個post 開始諗自己係咪做錯決定

已所不欲,勿斯於人喎,痴x線。
d米話唔好食,點食呀?廁紙唔好用,唔滑,用死人呀。或者佢有錢人睇法唔同啦 :baby_girl06_shock:
口罩,當時好多人排通宵,佢就扲完一盒又一盒,扲黎掉,我叫佢唔好掉俾我啦,佢媽當時唔肯啦,我用口罩即暴徒…

1個讚

:+1:t2::+1:t2:留俾有需要的人買到

咁又唔會,
其實真係通街口罩,
不過小朋友我會嚴格D 同預鬆D

我見疫情開始減退,都無keep 太多, 大人3盒,小朋友3盒。 如果遇到黃店網購,都會再買少少支持下

我覺得自已買得太多啦,今日仲話屈臣氏5月中再賣自家品牌口罩,已經覺得自已好大洗,買左成2k,剛醒起之前訂左期貨未俾錢(朋友代訂),又一筆,真係暈了。

8盒4個用,.依家一定夠啦

之前美國訂D貨未返(當時唔知返唔返到), 貴價買左少少, 岩岩美國D 口罩返到,而家大人有18盒(7個大人用), 加4盒小童, 唔返學都夠用, 如果要返學就一定唔夠…
仲有4盒大人同2盒中童期貨要5月尾先有

可能會用D大人口罩上網交換D中童口罩…

1個讚

5盒