2x大人
暫時有330個左右
當中有100個係公司派;有50個係親戚俾
另早期訂咗150個,仲未知有冇貨收
我1月尾amazon 訂咗300個,未開,之外無乜stock喇~
但我同c6返工都有一個口罩送
e+最缺係中童size… 如果買唔到就用AA99布口罩
我小朋友有五包裝,三包裝嗰啲,應該加埋有100個,大人就仲有150個左右
I5O左右
大人仲有10盒現貨,4盒期貨
小朋友有100個左右,想再買但好難搵到
2個大人有6盒,C6公司無口罩派,要自備…
小朋友有3盒12.5CM,仲有3盒14.5CM

中童可以去sasa買,呢個牌子都有保證。
去深水步買布?但洗呢?又麻煩嗎?
Candy1:
我抗疫都無理黃藍,不過藍既你送佢就掉,我覺得好浪費
係囉,口罩啫,唔想要咪唔好拎,佢似有精神病多啲
佢媽有cancer唔敢激佢,唔係我fd一早爆左佢 ![]()
萬寧無人排隊?我呢到2,3月時班大嬸晚晚10點就排隊,有無貨返都排,永遠搶唔贏,但我又唔想食佢地既炒價買。佢地排隊會即場賣返出黎。
萬寧好多人排隊,我喺咁岩行過就排隊,成日都好彩。
如果你想買口罩,上wishh買弓立醫療的口罩,依家白色50個/165蚊,我之前買過一盒粉紅色bfe,pfe99%,質地唔錯,我嗰時買198/盒。依家平左。仲有一間黃店叫笑住買,又係有盒裝口罩買,起碼唔係藥房嗰啲薄薄口罩
宜家唔買住啦,我已儲夠用到年尾 ![]()
有齊2e,$165/盒平喎。
布我網上 eBay 買,
我用 chlorine 開水浸下佢,浸完放落洗衣機一齊洗。
屋企每人1盒幾,諗住之後會易買d, 同唔係每個人每日都要出街,於是讓左3盒比人
睇完呢個post 開始諗自己係咪做錯決定
Candy1:
Hanana:
又訂多十盒送俾社工朋友去派,
我朋友都收到醫務社工送既口罩,佢有社工跟進全家,佢媽cancer,佢就有病,住半山,好有錢,個社工2月頭送左成盒口罩俾佢,不過佢媽係藍到全黑,返到屋企即刻剪爛曬,一路話:暴徒、死暴徒、暴徒醫院、黑醫黑護,教壞我女,xyz…
跟著2月尾無帶口罩去醫院,佢地出入都唔會帶口罩,信林鄭話帶左都要除返,點知個社工又送左盒俾佢,結果又係俾佢媽剪爛,唉。
到3月社工送左20個 KF 94 +福袋一大個 ,今次佢媽先信要帶口罩,所以無剪爛,不過福袋既野,唉,又係浪費囉,食物唔岩胃口,廁紙唔係用開既牌子,掉曬lu。
咁浪費
唔要都可以捐俾有需要嘅人嘛
已所不欲,勿斯於人喎,痴x線。
d米話唔好食,點食呀?廁紙唔好用,唔滑,用死人呀。或者佢有錢人睇法唔同啦 ![]()
口罩,當時好多人排通宵,佢就扲完一盒又一盒,扲黎掉,我叫佢唔好掉俾我啦,佢媽當時唔肯啦,我用口罩即暴徒…
宜家唔買住啦,我已儲夠用到年尾
有齊2e,$165/盒平喎。
![]()
留俾有需要的人買到
咁又唔會,
其實真係通街口罩,
不過小朋友我會嚴格D 同預鬆D
我見疫情開始減退,都無keep 太多, 大人3盒,小朋友3盒。 如果遇到黃店網購,都會再買少少支持下
我覺得自已買得太多啦,今日仲話屈臣氏5月中再賣自家品牌口罩,已經覺得自已好大洗,買左成2k,剛醒起之前訂左期貨未俾錢(朋友代訂),又一筆,真係暈了。
屋企每人1盒幾,諗住之後會易買d, 同唔係每個人每日都要出街,於是讓左3盒比人
睇完呢個post 開始諗自己係咪做錯決定
8盒4個用,.依家一定夠啦
之前美國訂D貨未返(當時唔知返唔返到), 貴價買左少少, 岩岩美國D 口罩返到,而家大人有18盒(7個大人用), 加4盒小童, 唔返學都夠用, 如果要返學就一定唔夠…
仲有4盒大人同2盒中童期貨要5月尾先有
可能會用D大人口罩上網交換D中童口罩…
5盒