唔係虐兒喎!

細個都有比父母打,我覺得都算係發洩果種打
但從來冇一秒覺得佢地咁做係岩
細細個已經提自己做左人媽咪唔可以好似佢地咁
依家有兩個小朋友都冇忘記依個反面教材
我唔明「自己都係比父母打所以覺得打自己仔女冇問題」依個道理喎,自己冇腦冇批判思考分辨咩係岩定唔岩架咩?難怪做左黑警啦

3個讚

有聽過,我屋企藍親戚名句:「唔係咁多曱甴出嚟搞到香港亂晒,會個個人都癲?最衰都係佢哋架啦!」

我朋友個黑警老公都係用依句係屋企為所欲為

大家記唔記得早兩年死咗嘅臨臨呀?可能真係要死咗,佢地先覺得…… 嘩! 真係虐兒咼! 親子網…… 真係一個笑話!

有講過佢兩公婆為咗個仔鬧交
個個都話個仔曳,得佢阿媽話佢乖、好
唔知有無聽錯,講咗幾次x你老母
但鬧仔時一定有加插粗口

佢仲話佢好快唔喺到住,理得佢拆咗間屋

其實我覺得好簡單,咁啱今次嘅男主角係一個警察,所以藍絲就立刻斷定男主角唔係虐兒,如果個男主角只係一個普通爸爸,佢哋都會覺得係虐兒,雙重標準係佢哋嘅特色。

我哋正常人就不論個爸爸係唔係警察,咁樣做就已經係虐兒,可以報警拉佢。

1個讚

送出國升學?唔送返偉大嘅強國嘅?咁愛國都崇洋?咪即係漢奸?

1個讚

精神虐待更厲害,真係咁都唔算嘅話,佢哋真係有問題

講得啱!

可能要情操高尚搵刀劈先叫虐兒 :roll_eyes:

條片只係冰山一角,事主都話已經3年,個仔又周身瘀,一定唔止飛拖鞋起飛腳

咁都唔算虐兒?! 藍絲果然凶殘 :baby_boy06_shock: :baby_boy06_shock:

無眼睇,popo做咩佢地都要擁護咁…
呢個gp d 人真係…

佢哋做乜嘢都係高尚情操

係囉,佢地眼裡斬人斬係高尚情操,咁對佢地黎講,飛拖鞋都係好小事:angry::angry::angry:

好擔心個媽咪,有一種人係表面放手,暗地要玩謝你嗰種人,尤其呢廷人現在做乜都有人撐…

飛拖鞋都唔叫虐兒?不如佢又試下比人飛拖鞋,睇下佢有咩感受:triumph:

黑警打人打到斷手斷腳都話適當武力,咁飛下拖鞋又真係好溫和既。坐等pprp繼續歪理連篇

今朝先同藍長老爭論完,佢話「絕對唔相信警察打人打到斷手斷腳」喎 :baby_girl06_shock:

咁多直播都睇唔到!對眼盲咗!:see_no_evil::see_no_evil:

唔洗審呢班人渣一定平時都虐開兒