點解可以有D咁痴缐既人,可以癲左盲撐黑警,真係腦殘弱智

點解可以有D咁痴缐既人,可以癲左盲撐黑警,真係腦殘弱智

精神虐待都係虐待囉好嗎?
隻狗仲有用腳踢仔,咁都唔係暴力對待兒童?
班人又係選擇性失明
cls
黑白不分
指鹿為馬
佢地真係無之一
最叻
唔知打仔教出來孝唔孝順
淨係知教出來智障,同埋變曬9奴才
4、50歲人同2、30歲比較「成就」

唔講以為你班老嘢拯救咗地球
唔怪得40幾歲廢柴鬧個6歲搞亂社會
成班人智商一L樣
精神虐待係child abuse 的一種,明顯沒有讀過書…思想仲停留係七十年代
所以養左成班腦殘廢老
我反而想知對家班父母點睇。
BK本身文化都係打仔=教仔,我有印象幾個知深會員,都鼓吹打仔係冇問題。教仔文化,從冇與時並進過。所以我估果邊支持比較多。可能自己都係咁被打大,所以覺得打係冇問題,其實自己都係受害者,一代一代禍延下去。
有時見到啲人撐打仔=教仔都唔知乜心態。
好似陳小春喺鏡頭面前兇佢個仔、踢個仔兜食物,啲人都可以撐話係教緊個仔。我都唔知教緊乜?
教緊佢第時點對爸爸囉
斬人都被讚高尚情操,打自己個仔喺呢啲人眼中當然只係小意思
佢哋都離譜嘅,自己身受其害就梗係唔好延續落去啦⋯⋯
都唔係真係錫個細路仔。
我遇過有人話自己唔識教,就隊俾自己個妹教,送去阿妹度住。嗰陣我仲勸佢再試吓啲family counseling,依家諗返可能佢已經算有自知之明。
個邊成日都見到父母講"兜巴星",真係恐怖!
唉是非不分⋯⋯
野蠻人
果然價值觀有問題嘅人,連人格都有問題。佢哋全部都係潛在虐兒者
先討論緊藍c點睇呢單嘢
諗住佢哋又話假嘅



我都見過,係完全搭唔上咀,因為真係同我地新派教仔女方式好唔同。
希望佢地只係講下,上網亂up一通,如果真係做得出,其實大人、小朋友,都好受傷害。
其實教仔敎到咁,自己情報都好受影響,要尋求專業人士協助。
其實如果自己細時係咁被打大,係好易受父母影響,用返同樣方式去教仔女。
一定要自己知個問題係邊,自己刻意去改善,才可走出陰霾。
入過醫院見過社工喎,學校都問個黑警點解要打小朋友,咁都覺得無野既人,個腦係咪壞咗