歪曲事實仲要話人小題大做
藍屍個腦咩構造
#慘還慘冷靜d睇父債子還係報應
#同情黑警細路好心無心報
#瘋狗咬狗仔啫
#反正又PR成村人幫手諗緊劇本兜
#我係無人性可憐敵人唔係人性一部份
#藍絲黑警有人性同情心就求L怪
#黑警打你個仔時更狠
#有個無能既媽媽多年來助紂為虐
#怪得邊個
#冷血社工叫唔好報就不了了之點做人老母
#驚影響黑警分工都唔係咩好人
#個老母要告就唔會由得個仔俾人打幾年
呢班人唔知係咪咁教仔嘅呢?
條佬有打埋老婆㗎,呢D係咪情趣嚟?
唔一定。依家做父母既人都受過基礎教育,最少都中學畢業,已建立是非觀。政府以前仲宣傳過反虐兒。佢哋唔可以用「以前父母都咁打我」做藉口,掩飾自己既罪行。
我阿媽以前都會打我,但佢嘅打法令我知道我係曳,所以要接受懲罰,絕對唔係發洩嗰種打囉!
個阿爸好明顯係失控!
佢地仔女大個唔孝順唔好問點解
所以果邊所謂「親子網」其實「好諷刺」,同香港現在既價值觀好唔同。
聚集既父母,一點都「唔親子」,甚至以打仔為榮。係咩人品?可想而知。
佢哋直頭鼓吹暴力
藍人係咁教仔㗎,用權力加武力
但另一方面佢地又話示威者好暴力,雙重標準得好緊要
個阿爸有高尚情操啫,你地識d咩
同釋法一樣, 佢地話係就係, 唔係就唔係.
小朋友依家點?安唔安全?
利申:做學校
一定係 child abuse
讀邊間學校
社工要立刻跟
要開MDCC
指鹿為馬是他們的技倆!
希望那位媽媽可成功離婚帶走兩個細路仔.
佢地最鐘意講歪理
又一次証明嗰邊真係大陸婆多,佢哋無血性無人性,新聞成日有,大陸後母打到人哋啲仔女死,呢單對佢哋嚟講梗係碎料,我哋啲真港人,唔好話打,鬧都唔捨得,只會慢慢教
係佢地眼中叫個3歲至6歲嘅快啲去死都唔叫虐兒架啦
飛拖鞋,叫個仔快啲去死,起飛腳踢都唔係虐兒,虐兒真係要有新定義喇
就算唔好理嗰個爸爸做咩職業,單純對事去看都已經係虐待兒童,起飛腳、飛拖鞋、長期精神虐待,亦對個小朋友心智發展有嚴重影響。嗰邊個龍門真係任佢擺,正常人點會講得出呢d說話。