睇CCTVB乜都睇唔到啦
我唔明「自己都係比父母打所以覺得打自己仔女冇問題」依個道理喎
同感
自己受過應該記得會有幾難過
不過班人睇落都唔覺有「同情心」,對自己家人都無同情心,點會唔喺出面見人就打?
1個讚
藍屍打鬧慣曬!
睇佢班垃圾平時唔岩聽、唔岩睇就出手打街上既人就知,對住自己細路更加唔留手
佢地眼盲、心盲
有記者影住都打到咁
冇記者影?
咁打個細路法,第日佢係學校打交
點解釋個行為係錯,自己都其身不正,打左佢先
永遠解釋唔到點解大人可以打佢,但佢唔可以打人
仲用咩因為我係大人囉實在太落後
可能就係佢地細個比人打太多,智商同心理都有問題,所以先做左藍絲
大人時虐兒,老年時被虐,有因有果
藍屍殺人都係高尚情操
佢地眼盲、心盲
有記者影住都打到咁
冇記者影?
睇CCTVB個D乜都睇唔到羅