冇錯, 所以我D上海同事返晒上去, 覺得上面安全過香港好多… 佢哋返去隔離14日, OFFICE嘅管理公司批准才可以返公司, 好嚴格
政務司司長已根據《規例》第4(1)條,豁免以下類別人士由條例生效日起接受強制檢疫-
一、須往返本港與外國地區履行其職責的機組人員;
二、貨船船員;
三、須履行與政府相關運作的政府官員;
四、為履行規管工作的國際義務及/或參與國際合作的香港金融管理局、證券及期貨事務監察委員會及保險業監管局屬執行董事(或同等職級)或以上級別的公職人員;
五、為確保各項政府工程所採用的服務或建造組件的質量、完整性及符合法定要求,而必須在外國地區工作的建造業人員,而有關工作並不能以其他方式取代;
六、為應對2019冠狀病毒病疫情進行研究及/或為香港特別行政區政府提供意見的學術專家或國際組織相關人員;
七、為家居檢疫供應手環及其他相關材料的公共機構及其夥伴機構的職員及相關人員;及
八、為香港供應個人防護裝備、其原料或生產設備的公共機構及其夥伴、機構、公司或組織相關人員。
根據《規例》第4(1)條, 政務司司長如信納某人或某類別人士進入香港,符合以下條件,即可豁免該人或該類別人士接受強制檢疫——
供應香港正常運作日常生活的物品或服務的人士;對政府事務運作屬必要的人員;對保障在香港的人的安全或健康或處理公共衞生緊急事態屬必要的人士;或符合香港的公眾利益的極其特殊情況的個案。
唔知除咗之前定落可豁免嘅人士之外, 仲有咩人可以唔使隔離呢… 哎…
其中一個中招咪大鑊 
報導話會新增申請機制, 俾商務人士申請豁免隔離, 不過都唔知正苦要搞幾耐… 又唔知憑咩去審批
咁…
跨境學童真係好難搞, 考起學校, 如果教育局又拋返個波俾學校就慘
仲有提供專業服務唔駛隔離喎
咁大劣人做
個D又唔駛隔離?

每日出入境隨時近距離接觸不同人士,到發現感染時已經太遲,等班跨境生自己返飽佢。
我會堅持唔比小朋友返!
唔係黑心,不過擔心下一波係中小學爆發,始終小朋友一個出事就成班 or 成校都有
內地商務人士,淘寶好快有得賣
跨境有免疫架?
係ga,不過政府都咁放心咁快開關,香港人都做唔到d 咩
跨境真係危險啲
其實nds佢地返到學都會俾人岐視,又何必呢…
香港又好唔得閒
正常呀,
試諗吓,如果唔再爆發,咁迪士尼附近就嚟起好嘅幾百個隔離營咪哂咗?
話時話,有冇人知依家每日驗幾多檢疫樣本?
根本一開始呢批深圳雙非乞衣孽種就唔應該存在係香港
呢批雙非孽種數量多到可以歧視返本地生 ![]()
依家開學啦咩?要番就依家黎隔離左先啦!