深圳肯唔肯放寬呢個條例先,而家深圳入境要隔離14日,到時有跨境細路染咗武肺,當邊個野邊個先?應該向佢哋宣傳返,香港向深圳反播毒,因為林鄭唔肯封關,大量內地人經香港入境返大陸,為內地造成輸入個案
即係逼人唔返學啦 
佢哋特別有免疫㗎?
即係乜Q人都可以免隔離囉!
大人可以用商務證淘寶有,細佬可以係跨境生
好驚,會晤會令武漢肺炎香港二次爆發ga?

但係冇得避㗎喎,佢哋daily travel fr China to HK, 日日都有感染機會,除非唔比佢哋返。
冇計
職業乞丐、屯門公園賣唱
日日跨境,都幾恐怖
我見d大陸雞已經返咗黎開工
亡國c9 真係話信政府唔洗怕 , 話d家長係逃避番學多過防疫先搞事唔想復課 XDDDD

真係唔明點解跨境生乜都唔使驗,咁宜家禁咁多嘢做乜?
可能跨境生自帶抗體,唔俾佢地返學又話你歧視㗎啦
唔知班藍c家長會唔會舉腳贊成呢:P
梗讚成,佢地認為祖國無個案&處理得好好
不過因上網上堂, 真心認識到, 佢地真係好病態…
屋企D牆一定有幅…"“WINN…尼…THE …WHO”""
仲要放係牆身最當眼位置…
仲有好多死廢老去幫襯…