跨 境 生 唔使隔離喎

:expressionless:

圖片

唉⋯ 大陸都未控制好,一個中招,全班都高危

1個讚

嘩…即係迫香港學生唔返學啫…

其實一直都有部份人士獲豁免, 某D高層都唔使隔離

跨境學童可以對病毒自動免疫?真係好荒謬呀!!點敢比自己小朋友翻學呀如果住北區!我朋友做老師係北區中學最少三四十個跨境學童呀!唔計小學更多lor!

6個讚

HAHAHA 禁開心~?!
咁我比唔比我2個小朋友返學好?

嘩~~驚驚:cold_face::cold_face:

真係本位倒置:rage:

要「讓」比大陸人返學

呢個政府真係廢過垃圾桶

3個讚

新加坡咪一個國際conference 搞到中晒招
專業人士免疫武漢肺炎咩?

2個讚

一直都係。包機接港人,有幾多個真港人?

但開學都要返…

係迫香港家長發癲

不過, 不過, 又公平D 講…
我SZ, SH 既同事都同我講, 佢地呢2個係國內主要大城市 (北京我唔知因為果到無OFFICE)
佢地係可以自由進出, 行街食飯睇戲, 無限聚令. 基本上進出呢D 大城市, 一定要有健康證明, 無綠卡, 唔比入.

而的確, 佢地同事無人出事.

究竟係真係大城市做得好, 定係只係我D同事好好彩, 咁就不得而知了~

p.s. 除左GZ 好似出問題外 (我GZ同事都講左係真)

乜嘢叫符合香港經濟利益??

北姑:joy::joy::joy:

6個讚

中國咁多隱形病人全國走,距地可以無病徵但有傳染性,打死我都唔敢比個女翻學!而且小朋友衛生意識唔夠,老師睇唔住曬咁多個,根本係搵自己小朋友條命搏!

1個讚

水貨客

2個讚

其實係咪個個話自己做生意就可以走落嚟:expressionless::expressionless::expressionless:

2個讚

:confused:出左問題都唔俾講,其他人點防範?

存在咁大批跨境學童本身就係荒謬
我從來叫佢地雙非孽種
呢批深圳孽種用左香港納税人既錢
一定要追究
如果唔係,你地永遠愧對自己既子女

8個讚