



唉⋯ 大陸都未控制好,一個中招,全班都高危
嘩…即係迫香港學生唔返學啫…
其實一直都有部份人士獲豁免, 某D高層都唔使隔離
跨境學童可以對病毒自動免疫?真係好荒謬呀!!點敢比自己小朋友翻學呀如果住北區!我朋友做老師係北區中學最少三四十個跨境學童呀!唔計小學更多lor!
HAHAHA 禁開心~?!
咁我比唔比我2個小朋友返學好?
嘩~~驚驚

真係本位倒置![]()
要「讓」比大陸人返學
呢個政府真係廢過垃圾桶
新加坡咪一個國際conference 搞到中晒招
專業人士免疫武漢肺炎咩?
一直都係。包機接港人,有幾多個真港人?
但開學都要返…
係迫香港家長發癲
不過, 不過, 又公平D 講…
我SZ, SH 既同事都同我講, 佢地呢2個係國內主要大城市 (北京我唔知因為果到無OFFICE)
佢地係可以自由進出, 行街食飯睇戲, 無限聚令. 基本上進出呢D 大城市, 一定要有健康證明, 無綠卡, 唔比入.
而的確, 佢地同事無人出事.
究竟係真係大城市做得好, 定係只係我D同事好好彩, 咁就不得而知了~
p.s. 除左GZ 好似出問題外 (我GZ同事都講左係真)
乜嘢叫符合香港經濟利益??
北姑![]()
![]()
![]()
中國咁多隱形病人全國走,距地可以無病徵但有傳染性,打死我都唔敢比個女翻學!而且小朋友衛生意識唔夠,老師睇唔住曬咁多個,根本係搵自己小朋友條命搏!
水貨客
其實係咪個個話自己做生意就可以走落嚟![]()
![]()
![]()
出左問題都唔俾講,其他人點防範?
存在咁大批跨境學童本身就係荒謬
我從來叫佢地雙非孽種
呢批深圳孽種用左香港納税人既錢
一定要追究
如果唔係,你地永遠愧對自己既子女