等睇一開關就又爆過
而家上深圳要check, 咁學童上去又點計先
到時可能民X聯又會出黎幫佢地囉津貼香港既住宿呢, who knows
係咪要迫家長出黎遊行呀?個政府比我地唞下得唔得呀?
2個讚
呢批深圳雙非孽種,本身就只係深圳用來吸啜香港既工具,深圳點會為難佢地
2個讚
班垮境生家長勁想喲仔女返香港返學, 成日嘈網上教學訊號差, 又話白話聽唔明
日日係WECHAT 度歌頌中國好安全
商務簽證呀嘛![]()
商務簽證呀嘛
親,淘寶有售啊
1個讚
fk轉內地河南北中學生復課,全班中招,1人死亡。
龍門任搬
fk轉內地河南北中學生復課,全班中招,1人死亡。
咁驚![]()
真係驚正苦趕住復課![]()
Same here 
我地北區, 真係好怕班雙非回歸呀

死梗
小5焗要番去考試!!
3日0確診就叫啲狗9官出嚟 發放消息是水溫 , 初心從來都唔係由香港人出發,焗腸最緊要既DSE 開考,搞店左,而家到小五程分,仲要放埋 D 雙非跨境大6生帶菌日日上上落落,香港人真係要多L謝你班9官
焗腸最緊要既DSE 開考
DSE 好多支那人考,係殖民既另類途徑
1個讚
乜原來啲病毒識得睇人
知你係跨境生、專業人士唔駛隔離。
1個讚
啲口岸應該好快開番
因學童要返學
大陸呢方面係好嚴格
仲話香港仲危險 
最好佢哋唔好返黎讀住啦
1個讚