跨 境 生 唔使隔離喎

等睇一開關就又爆過

而家上深圳要check, 咁學童上去又點計先

到時可能民X聯又會出黎幫佢地囉津貼香港既住宿呢, who knows

係咪要迫家長出黎遊行呀?個政府比我地唞下得唔得呀?

2個讚

呢批深圳雙非孽種,本身就只係深圳用來吸啜香港既工具,深圳點會為難佢地

2個讚

班垮境生家長勁想喲仔女返香港返學, 成日嘈網上教學訊號差, 又話白話聽唔明
日日係WECHAT 度歌頌中國好安全

商務簽證呀嘛:unamused:

親,淘寶有售啊

1個讚

fk轉內地河南北中學生復課,全班中招,1人死亡。

龍門任搬

咁驚:scream:
真係驚正苦趕住復課:tired_face:

Same here :baby_boy06_shock:
我地北區, 真係好怕班雙非回歸呀

:baby_girl06_shock:

死梗

小5焗要番去考試!!

3日0確診就叫啲狗9官出嚟 發放消息是水溫 , 初心從來都唔係由香港人出發,焗腸最緊要既DSE 開考,搞店左,而家到小五程分,仲要放埋 D 雙非跨境大6生帶菌日日上上落落,香港人真係要多L謝你班9官:rage:

DSE 好多支那人考,係殖民既另類途徑

1個讚

乜原來啲病毒識得睇人
知你係跨境生、專業人士唔駛隔離。

1個讚

啲口岸應該好快開番
因學童要返學

大陸呢方面係好嚴格
仲話香港仲危險 :baby_girl02_angry:
最好佢哋唔好返黎讀住啦

1個讚