嚟緊放4日,有乜攪作?

打機⋯⋯食嘢⋯瞓覺……上網……無限loop~人大左好宅:rofl::rofl:鍾意係屋企享受:rofl:投入咗打機嘅世界就係享受:laughing::rofl::rofl::rofl:

1個讚

4日都要返工:disappointed:

Wfh 到都唔記得黎緊放假了。我諗都係晨咁早去郊外玩一陣,跟住係屋企煮3餐!

諗住支持五一黃金周

做邊行?服務性行業?

我支持咗!去咗黃店食飯,仲買埋手足嘅和你包嘅糭:raised_hand_with_fingers_splayed:t3::point_up:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

係呀,好攰

早幾天四周圍去,就係避開連續幾日假期人潮,

由今日開始盡量留係屋企幾日,

今日返咗娘家,順便去行下深水埗同玩具街,放低啲銀兩咁:joy:

2個讚

做邊行,冇得放假

要執下衣櫃,準備換季

穿珠仔

我本來都執衣櫃,點知太懶無做到:joy_cat:

我以前都成日穿珠仔,真係可以好專注而暫時忘記唔開心嘅事,不過湊仔無時間整,D物資送曬比人啦

我就係唔想有咁多時間諗d唔開心既野

1個讚

我本來係去長途旅行:cry:而家街都唔會出,條街多人到:fearful:

執屋 :baby_girl06_shock:

笑左:joy::joy::joy:

我難得今日可以同個朋友短聚,不過連續4日都會返去照顧爸爸。真係無咩特別野可以做到。

老公51生日,勞動節寶寶,下晝我會出去攞蛋糕,夜晚叫外賣:grin:同佢姪女一齊慶祝,我地住好近:grin: