打機⋯⋯食嘢⋯瞓覺……上網……無限loop~人大左好宅
鍾意係屋企享受
投入咗打機嘅世界就係享受



1個讚
4日都要返工
Wfh 到都唔記得黎緊放假了。我諗都係晨咁早去郊外玩一陣,跟住係屋企煮3餐!
諗住支持五一黃金周
做邊行?服務性行業?
我支持咗!去咗黃店食飯,仲買埋手足嘅和你包嘅糭







係呀,好攰
早幾天四周圍去,就係避開連續幾日假期人潮,
由今日開始盡量留係屋企幾日,
今日返咗娘家,順便去行下深水埗同玩具街,放低啲銀兩咁
2個讚
做邊行,冇得放假
要執下衣櫃,準備換季
穿珠仔
我本來都執衣櫃,點知太懶無做到![]()
我以前都成日穿珠仔,真係可以好專注而暫時忘記唔開心嘅事,不過湊仔無時間整,D物資送曬比人啦
我就係唔想有咁多時間諗d唔開心既野
1個讚
我本來係去長途旅行
而家街都唔會出,條街多人到
執屋 
笑左![]()
![]()
![]()
我難得今日可以同個朋友短聚,不過連續4日都會返去照顧爸爸。真係無咩特別野可以做到。
老公51生日,勞動節寶寶,下晝我會出去攞蛋糕,夜晚叫外賣
同佢姪女一齊慶祝,我地住好近