嚟緊放4日,有乜攪作?

應該都好多人…對嗎?

週圍都好似好多人,無咩好做。

今日去左行山

1個讚

我經常去,玩具店都有黃店

邊度?好靚

釣魚翁及清水灣一二灘

難唔難行?行幾耐?

唔難行,四個鐘可以完成,我唔係行山高手

2個讚

超級多人

去咗搞搞個頭,好耐冇剪頭髪:laughing:

1個讚

哈哈,賴左好耐啦我,再賴落去冇衫著:rofl:

我又係喎!你會唔會係我隔離嗰個:joy::joy::joy::joy::joy:

黃店?

呢間無講取態,師父就係黃

想問下玩具街多人行嗎?我聽日都想去行下

非常多人

我今日經過都多人

:baby_girl07_surprise:[quote=“kakanaru, post:79, topic:15790, full:true”]
非常
[/quote]

Ok…