應該都好多人…對嗎?
週圍都好似好多人,無咩好做。
今日去左行山
我經常去,玩具店都有黃店
邊度?好靚
釣魚翁及清水灣一二灘
難唔難行?行幾耐?
唔難行,四個鐘可以完成,我唔係行山高手
超級多人
去咗搞搞個頭,好耐冇剪頭髪
哈哈,賴左好耐啦我,再賴落去冇衫著
我又係喎!你會唔會係我隔離嗰個
黃店?
呢間無講取態,師父就係黃
想問下玩具街多人行嗎?我聽日都想去行下
非常多人
我今日經過都多人
[quote=“kakanaru, post:79, topic:15790, full:true”] 非常 [/quote]
Ok…