嚟緊放4日,有乜攪作?

原本係去首爾旅行:sob::sob::sob:

嚟緊天氣唔知點呢?落雨就邊度都唔想去,天氣好都仲可以行吓街,最多行完快趣返屋企

海鮮邊爐早2個星期打咗,屋企又無韓燒,老公最近腸胃又麻麻,想留家食好啲都唔知食乜?

有套書想開好耐,放果四日假會睇左去。

1個讚

執下衣櫃預備換季

5個讚

係屋企,食食食

我估出面一定好多人,因為最近確診個案好少

5個讚

我都會咁,每位小朋友就執盛兩件長袖衫+長褲,其他換成短袖

我會外賣自取黃店的食物,最愛熱狗

3個讚

我又係, 原先同阿爸阿媽阿妹去首爾架… 依家就… :sob::sob::sob:
我買好晒D食材, 預備係屋企日食夜食+追劇囉…

煲粥其實都可以好豐富,例如:滑雞田雞粥

可能打機

每日幫襯黃店!!!

4個讚

去家人屋企食飯, 在家運動

行山 戶外行下曬太陽

我煮飯我驚我c6唔肯食:joy:

唯有拾衣櫃同睇書啦,煲劇都會,可能煲再見媽媽

執下屋, 換季, 唔特登搵地方去, 留左家中避疫

如果係冇小朋友,我唔介意日日煲劇。
有小朋友真係唔知可以出去做乜,
停課咁耐小朋友同我哋出,就係行下商場食下嘢,同埋買餸。

在家打邊爐
整野食
訓覺
煲 netflix 鬼片
還神

如果五一黃店餐廳多人,我會選擇去買份蘋果日報睇,同埋去百佳買野返屋企煮,等其他小人D既日子我就接力出去懲罰黃店,如果當晚我真係偷懶唔想煮飯,我就叫黃店外賣

我想去耕作,志在離開吓市區,去少人嘅地方晒吓太陽,希望可以順利啦!

我地想入南丫島行下, 但好得人驚既係…

所有渡假屋都FULL 晒, 有淨既都好貴.
究竟係人多到無晒房, 定係疫情唔想出租?

攞政府派嗰$3500​:moneybag:,幫襯黃店用咗佢:laughing:

3個讚