原本係去首爾旅行


嚟緊天氣唔知點呢?落雨就邊度都唔想去,天氣好都仲可以行吓街,最多行完快趣返屋企
海鮮邊爐早2個星期打咗,屋企又無韓燒,老公最近腸胃又麻麻,想留家食好啲都唔知食乜?
原本係去首爾旅行


嚟緊天氣唔知點呢?落雨就邊度都唔想去,天氣好都仲可以行吓街,最多行完快趣返屋企
海鮮邊爐早2個星期打咗,屋企又無韓燒,老公最近腸胃又麻麻,想留家食好啲都唔知食乜?
有套書想開好耐,放果四日假會睇左去。
執下衣櫃預備換季
係屋企,食食食
我估出面一定好多人,因為最近確診個案好少
我都會咁,每位小朋友就執盛兩件長袖衫+長褲,其他換成短袖
我會外賣自取黃店的食物,最愛熱狗
我又係, 原先同阿爸阿媽阿妹去首爾架… 依家就… 


我買好晒D食材, 預備係屋企日食夜食+追劇囉…
煲粥其實都可以好豐富,例如:滑雞田雞粥
可能打機
每日幫襯黃店!!!
去家人屋企食飯, 在家運動
行山 戶外行下曬太陽
我煮飯我驚我c6唔肯食
唯有拾衣櫃同睇書啦,煲劇都會,可能煲再見媽媽
執下屋, 換季, 唔特登搵地方去, 留左家中避疫
如果係冇小朋友,我唔介意日日煲劇。
有小朋友真係唔知可以出去做乜,
停課咁耐小朋友同我哋出,就係行下商場食下嘢,同埋買餸。
在家打邊爐
整野食
訓覺
煲 netflix 鬼片
還神
如果五一黃店餐廳多人,我會選擇去買份蘋果日報睇,同埋去百佳買野返屋企煮,等其他小人D既日子我就接力出去懲罰黃店,如果當晚我真係偷懶唔想煮飯,我就叫黃店外賣
我想去耕作,志在離開吓市區,去少人嘅地方晒吓太陽,希望可以順利啦!
我地想入南丫島行下, 但好得人驚既係…
所有渡假屋都FULL 晒, 有淨既都好貴.
究竟係人多到無晒房, 定係疫情唔想出租?
攞政府派嗰$3500
,幫襯黃店用咗佢
。