嚟緊放4日,有乜攪作?

煲劇

留家安全D, 最多去海旁跑下步. 煲吓劇.

1個讚
  1. RingFit
  2. 煲 netflix
  3. 執衫 / free物
  4. 【每天幫襯黃店】 :rofl::rofl:

:raised_hand_with_fingers_splayed::point_up:屬於香港人嘅五一黃金週,梗係幫襯黃店

2個讚

Yeah

1個讚

一日去睇玩具
一日執屋
一日去海灘
一日自由活動

我會睇書,近來誠品有優惠,買左兩本書,趁假期開始睇,一本係《重新編集地方》,一本係《無政府國家與烏托邦》

仲要黃金周幫襯黃店!!

咁⋯⋯唯有㷛韓劇:joy::joy::joy:

What is ringfit?

第一日會訓到自然醒,之後諗下去撐咩黃店,第二日就去行山,第三第四日未諗都去邊

你叫自然醒,我叫。。。安樂醒:joy:

1個讚

執下屋

我早2日都喺誠品買咗2本,一本係李怡嘅散文,另一本係講毛澤東嘅書

1個讚

李怡…應該幾好睇

唔知去邊好,郊區一定好多人

應該唔出街,帶住小朋友怕多人
最多去屋企附近搵個少人既地方玩
有心情就煮飯,冇心機就買黃店外賣

居家抗疫

反工好攰

執衫
BBQ
睇書,近期都去左誠品買書睇。

1個讚

幫襯黃店 :baby_girl10_heart: