身邊好藍,甚至好紅係乜嘢背景多?

好似都要住滿某些年期至可以成為澳門人,唔似香港咁上面落嚟冇耐已經有福利

係囉,呢d咪唔關澳門係咪廿三條嘅事。真心大部分人都係想安樂茶飯之嘛…攪好基本嘢,自然易管理

响123事件後,
根本澳門已經係國內城市,你睇佢哋啲政府高官背景已經知道發生緊乜嘢事。

所以唔需要羨慕佢哋,有錢收係需要代價的

123事件?早十年八年都叫有過遊行示威嘅
同埋葡萄牙走之前果幾年係亂到七彩

香港百無

1個讚

唔算多人參加,而且百年一遇,
唔成氣候啦。

1個讚

公司勁多藍,30-50,唔會睇直播/多角度睇新聞。 只從BK、自己d WhatsApp group、facebook藍page獲取資訊

次次一講警暴/政府就話 “係咩?無留意喎”

至於你話咩背景,就係只要有得返工賺錢最緊要嗰d,自由民主完全唔重要

1個讚

即係你D同事都玩BK…
藍PAGE 仲要係咁SHARE…又講乜野天使果D先最煩…

無錯!會話女嘅全部都係天使,男嘅全部收錢收到發達。 佢地做完野會有尊車接送、有人比錢、仲會幫佢地按摩 :baby_boy09_question: 講埋d野九唔搭八

如果真係有錢收…一早收曬D藍絲O既工啦…

有一種藍叫阿叻藍

所以阿叻咪仲係80年代咁O既樣囉…

其實唔識咪唔好討論囉, 又要擺出食鹽MODE咁

澳門係冇出生居留權,日本咁,你黎生B個B係唔會有身份。

點解香港唔跟呢個…

佢要溝貨丫嘛

馬交就一早溝左, 咁即係當年佢地O既67 係成功左

其實澳門本身真係要靠中國賭客,本能上唔抗拒掛,唔知。

咁又係…如果香港有8成人都係做莎X, 金舖…日日有人送錢上黎…又有乜所謂…

好多阿婆阿伯都係藍色嘅!