佢地係信權威果隻…
“相信政府, 唔怕”
“有2蚊坐車, 正丫”

Gloria Chung:點解 ABC 多數是藍絲 - *CUP
無論是 ABC/CBC/BBC,八成都係藍絲。就這個問題,我認真思考過,身邊的朋友也陸續給了一些 insight,你們覺得是否正確?身邊又有沒有這樣的人?(戴定頭盔,我也認識很多外國回流的黃絲。)
佢地係信權威果隻…
“相信政府, 唔怕”
“有2蚊坐車, 正丫”
當年福建省做好多「假雙程証」來香港,
後來香港成功堵截晒「假証」,
「假雙程証」就轉左去澳門。
所以澳門有很多福建人,
港島北角、鰂魚涌一帶都有很多福建人,
佢哋好多都係「藍到發黑」,
我知道做煲嗰間『美亞』都係福建幫之後,
以後都唔會再幫襯買任何野。
佢哋個腦個個都好污糟!![]()
![]()
當年福建省做好多「假雙程証」來香港,
後來香港成功堵截晒「假証」,
「假雙程証」就轉左去澳門。所以澳門有很多福建人,
港島北角、鰂魚涌一帶都有很多福建人,
佢哋好多都係「藍到發黑」,我知道做煲嗰間『美亞』都係福建幫之後,
以後都唔會再幫襯買任何野。
有錢疏通係乜證都有,我舊老闆係上面做生意,講好多我知,佢老婆唔洗一年就有單程證黎做腥港人。
以前疏通成本高,仲要自己本身合乎資格申請,先可以行這個方法。

直接買假証平好多⋯⋯
但一定有風險,
當年福建唔只可以買到 香港、澳門、新加坡、仲有好多地方都可以做假証。
一直生活安穩
收成期
唔講唔知美亞係福建幫
馬交就一早溝左, 咁即係當年佢地O既67 係成功左
早幾年(大約2017年)澳門人口只有60幾萬人,但係當地社團註冊就有6千幾個,大部份都係派蛇齏餅糉嘅左派團體。
就算保安、法律等等部門,都係內地人士掌管。
![]()
香港都好多XX同鄉會…
但仲有冇LOCAL 好LOCAL的本地人呢?
我都覺得對住藍人食吾落飯。
冇朋友都吾想再揾佢地
我小朋友有澳門身分證,如果佢唔喺澳門住,佢下一代就冇澳門身分證
其實咁樣先正常
同意,我覺得丁權都係,有乜理由啲人喺外國都可以繼承丁權?
1.CCTVB(蠢)
2.收成期(自私)
既得利益者
價值觀扭曲的人
錢比良知重要的人
口説愛中國,身體卻很誠實的人
無知的人
玻璃心的人
自我澎漲的人
自卑的人
短視的人
平行時空的人
各家自掃門前雪的人
奶共的人不用誇獎我點解會知得咁清楚,因為我日日對住嘅老細係呢種人
神歸納
100分

無論是 ABC/CBC/BBC,八成都係藍絲。就這個問題,我認真思考過,身邊的朋友也陸續給了一些 insight,你們覺得是否正確?身邊又有沒有這樣的人?(戴定頭盔,我也認識很多外國回流的黃絲。)
兩三個月前武漢肺炎未傳到外國之前,
BK都有好多移民咗去外國藍C,
喺度『奶』共,
當肺炎傳到世界各地,
啲衰嘢殺到埋身啦,終於知道死啦⋯⋯
依家好多都收咗聲啦⋯⋯
我身邊藍果D都有一D共通點,好鍾意去外國旅行,星期六日好鍾意上大陸食野,好鐘意淘寶,好恨移民去外國,有小小銭立即送仔女去外國讀書,叫佢地吾好返香港
奶乜?? 讚大陸做得好??