身邊好藍,甚至好紅係乜嘢背景多?

佢地係信權威果隻…
“相信政府, 唔怕”
“有2蚊坐車, 正丫”

當年福建省做好多「假雙程証」來香港,
後來香港成功堵截晒「假証」,
「假雙程証」就轉左去澳門。

所以澳門有很多福建人,
港島北角、鰂魚涌一帶都有很多福建人,
佢哋好多都係「藍到發黑」,

我知道做煲嗰間『美亞』都係福建幫之後,
以後都唔會再幫襯買任何野。

佢哋個腦個個都好污糟!:woman_facepalming:t2::scream:

有錢疏通係乜證都有,我舊老闆係上面做生意,講好多我知,佢老婆唔洗一年就有單程證黎做腥港人。

以前疏通成本高,仲要自己本身合乎資格申請,先可以行這個方法。
:baby_girl12_tehe:
直接買假証平好多⋯⋯
但一定有風險,
當年福建唔只可以買到 香港、澳門、新加坡、仲有好多地方都可以做假証。

一直生活安穩
收成期

唔講唔知美亞係福建幫

1個讚

早幾年(大約2017年)澳門人口只有60幾萬人,但係當地社團註冊就有6千幾個,大部份都係派蛇齏餅糉嘅左派團體。

就算保安、法律等等部門,都係內地人士掌管。
:flushed:

香港都好多XX同鄉會…

但仲有冇LOCAL 好LOCAL的本地人呢?

我都覺得對住藍人食吾落飯。
冇朋友都吾想再揾佢地

我小朋友有澳門身分證,如果佢唔喺澳門住,佢下一代就冇澳門身分證

其實咁樣先正常

同意,我覺得丁權都係,有乜理由啲人喺外國都可以繼承丁權?

1.CCTVB(蠢)
2.收成期(自私)

神歸納
100分

1個讚

兩三個月前武漢肺炎未傳到外國之前,
BK都有好多移民咗去外國藍C,
喺度『奶』共,
當肺炎傳到世界各地,
啲衰嘢殺到埋身啦,終於知道死啦⋯⋯
依家好多都收咗聲啦⋯⋯

我身邊藍果D都有一D共通點,好鍾意去外國旅行,星期六日好鍾意上大陸食野,好鐘意淘寶,好恨移民去外國,有小小銭立即送仔女去外國讀書,叫佢地吾好返香港

  1. 生意人,只識話影響生意

奶乜?? 讚大陸做得好??