身邊好藍,甚至好紅係乜嘢背景多?

我講先

  1. 腥港人
  2. 長時間響大陸工作
  3. 紀律部隊 (非警察)
  4. any more?

廢老,
次次去99屋企附近酒樓,都好似去咗維園咁,大大聲以為好叻,其實乜都錯

真身識果d呢?

我住加拿大,呢邊好多唐人俾tbb荼毒,好多都好藍

3個讚

同事
Same as me,50+,供完樓,仔大,只見到破壞,睇唔到其他

2個讚

我朋友響溫哥華都係,自己走左又唔知人地響水深火熱…
講真,如果7月攪得掂,香港根本唔會咁

有後生有廢老

廢老果堆我當佢成日睇cctvb洗腦

後生我完全唔明點解

佢地又識上網又有知識都咁樣

1個讚

我身邊無論黃藍都唔會好偏激,大家都對事不對人。無論咩立場,大家睇法都差不多。

例如:之前係機場靜坐,冇咩事發生,佢地都好體諒。
又例如:721、831,佢地都覺得警暴絕,不可接受。
又例如:破壞立會、私了等,會覺得不需要破壞財物,亦唔需要傷人。

有d觀念及價值觀,係唔會因爲立場不同,變得可以接受或不接受:disappointed::disappointed::disappointed:

係大陸受教育就多數都係, 仲有d既得利益者都係

1個讚

佢哋最衰就係自己享受緊自由人權,但就支持黑警港共打壓人權,自私到死

9個讚

上左岸
:point_up:覺得比人阻左佢收成期

同大陸有工作, 生意關係
:point_up:e班比人洗哂腦
覺得大陸生活好/"先進"過香港(特別係硬件)
衹停係衣、食、住、行層面
唔會問原因,唔理對錯是非黑白

1個讚

我老爺,紅到爆,應該細個比中共洗晒腦!佢細個好似做過紅衛兵,覺得大陸乜都好,祖國好偉大!美國就係邪惡國家,民主自由唔值錢,最緊要有工開,有飯開。

1個讚

有個移咗民去美國嘅朋友都同我討論過兩、三次,佢總覺得係啲年輕人唔啱,最後佢 WhatsApp 條片畀我睇,問我點解啲年輕人咁衰破壞香港,我話終於明點解佢哋咁諗,我最後一次同佢解釋條片係冇頭冇尾,選擇性咁剪輯令人覺得係年輕人錯曬,仲講咗好多嘢畀佢知,結果佢都冇改變,仲話會 send 條片畀其他人睇吓香港啲年輕人幾衰喎,我估外地嘅人可能係睇得多 CCTVB 呱!

2個讚

我識得响外國出世,外國大,移民過去嘅,如果佢哋係有同當地人玩,有融入當地文化嗰啲,仲要有份好工,佢哋好明白咩叫自由同人權,佢哋係黃,就算响外國都好撐。

但有啲呢,係完全冇融入過當地,冇了解過人哋文化,講乜都覺得自己係二等三等人,佢哋會話香港已經好好,啲人攪事。你問佢香港咁好你唔返香港?佢又話香港唔好住,但又話中國係最強大國,唔可以反㗎!又話移民就係怕咗共產黨乛

有啲東南亞華僑直頭話香港人幸福好多仲攪事真係衰!

3個讚

英國BBC中文新聞超奶共,英文都係彈出彈入,一定唔係黃

1個讚

我有同學會like 23聯盟,不過同group 差不多85% 黃,佢冇講乜由佢

721, 831 覺得警方過份一定唔算係藍

馬拉果d真係響fb 派膠派到癲…佢地返中國有人理先算

咁佢點解響香港?

:roll_eyes:福建人