- 有香港人40來歲去完大陸做野話8964冇發生過, 高學歷
- 亞爸90年代初一家移民加拿大, 在加拿大讀過下大專, 回流返香港有加國PASSPORT. 老豆過世, 一家分身家, 一家都係藍. 因為係既得利益者. 因為遺產買了香港樓. 呢10年間賺吾少, 有咩依郁返加國就得.
識一個英國土生土長,英文比我仔更差。
原來佢咁大個人未出過唐人街。。。
福建人響香港大都tune唔到?
- 竟然咁神奇,我識果d大陸人,比香港嘅腥港人仲冇咁紅
老公老死,由細玩到大嘅兄弟係政協
。
6月之後就無計傾,唉。
大家都係香港人,點解唔可以企喺弱勢嘅一方。
亦都有其他政協朋友係深黃。
應該係小農心態. 最愛權威性人格.
都好難覺得警方仲係啱掛?


我有好多本來支持警方、支持政府既朋友,都係見到「警暴」後才看清真相。都未到721、831,係睇到警方銅鑼灣假份示威者攪事,繼而使用過份武力拉人,己紛紛對警隊表示失望。
佢地係政治上從來都唔係偏激既人,只是有良知的人吧。
我要研究下小農心態,果堆人應該讀書唔多,成日覺得人地睇低,好努力咁表演自己到over曬
大把!我真人真係識唔少,even我老豆都有少少係咁,不過佢幾十歲,由佢。我話總之出面亂咁唔好出去…佢話警察唔會亂咁拉人
唔知邊個老人中心frd send 剪頭剪尾嘅721比佢…
我馬拉個朋友話佢哋上年紀嗰啲好怕大陸,簡直敬畏!
有啲就响馬拉被打壓到心理變態,勁踩香港!
我阿媽, 十幾歲申請黎HK,無咩出黎打過工, 超深藍, 盲撐警
大把呢啲人!有啲明明打過西人工,住幾十年啲英文仲係咁差,根本就係心態問題!佢自己唔肯去打開個心,成日以己度人,度到自己唔開心
我覺得佢地似打壓得耐,覺得而家中國夢令華人增光咁囉…
佢地根本可能響馬拉已經幾代,中華人民共和國,又關佢鬼事
畢竟2008-2018,19 好似幾爽咁, 身家都漲唔少, 旅行去多左, 好鬼中產. 但其實繁榮安穩生活的代價好大. 後生一代好慘, 日日落咁多人來. BANKER的工都請大陸人, 好多. 大學都係好多大陸學生. 間諜王立強去了澳洲那個都話香港的大學已被共清滲透.
OH MY GOD!!!
擺明奄死local架啦
Exactly!我識有家人咪咁,幾代啦,幾代做生意同做律師,送晒啲仔女去外國讀書又全部走返KL做生意。但又成日話馬拉唔公平,有機會移民又唔走,都係錢啦。有啲心理勁唔平衡,話大陸好,大陸有錢就大晒,一講就話以法律角度睇,破壞公民係不能接受。我都廢事再講
佢地純粹心理上,揾d共通點而感覺良好,根本就唔關佢事
係呀,得把口講
都係當年飢荒,游水逃難落嚟香港。
就係佢咁紅,97前係完全冇幫佢仔女申請BNO, 97後之就幫佢哋攞特區護照!