身邊好藍,甚至好紅係乜嘢背景多?

讀書不多的香港人

佢地唔知飢荒係因為管理不善咩??

點先算讀書不多,雖然低學歷嘅比例感覺多d

讀得書多都可以好藍,特別係做到高層,有安定生活嗰啲上咗岸嘅人

我覺得呢d都唔少,既得利益者,覺得自己都係咁捱,你地班人攪事想不勞而獲

真心唔明呢D走晒去美加既人,憑咩講批評
佢地咁愛國愛黨,又唔見佢地返黎HK,甚至返佢地既祖國?!
仲衰過係HK既藍C

不是香港出世的大陸人,來港已四十多年,但仍奶共奶到癲。

佢係承認以前中國唔好,但現在中國越來越强大,以前嘅錯係可以理解喎!尤其華為單嘢,佢覺得美國佬係怕咗中國架,愛國心超膨湃:roll_eyes:
我c6話應該係自卑心理,佢話佢老豆覺得中國積弱咁多年,以前成日比歐美睇晤起,現在風水輪流轉,個個都要睇住中國嗰市場,中國係可以超越美國, 做世界一哥(應該睇得太多藍c post,上晒腦)
我c6有解釋真實嗰面比佢聽,但佢會話c6太陰謀論喎,c6都費時再唔佢講。

1個讚

類似,馬拉華僑都差不多
好似苦新抱,捱到變奶奶,佢一樣會用返自己受過果套對人,屈得太耐咁

我認識FB D friend. 馬拉、新加坡只係一半半人信上面D 野, 有D 唔like 共產黨.
菲律賓人直頭日日媽媽聲鬧.

當然唔會全部,但隔咁遠嚟鬧香港人係老土

1個讚

警察、既得利益者、廢老
後面兩類最鐘意講舊屎,成日覺得一代不如一代,自己生喺經濟起飛嘅年代又唔會睇下依家嘅社會問題,鬧後生唔上進又高要求,呢d人真係同舊屎哩喺屎坑到唔出嚟睇下個世界。
最難頂係一副食鹽多過你食米嘅態度,前兩日先串到個腦殘一棟都無。

廢老嚟講,又唔係有乜嘢特別成就,成日響度阿之阿左先煩,維園阿伯

認識嘅有

  1. 警員及家屬

  2. 中高層公務員(特別係泛民議員的投訴會增加佢嘅工作量)

  3. 係大陸有投資及生意關係

  4. 移民外國生活後回流香港,因為自己迎合唔到外國生活,覺得被歧視。另外有一點自卑心理。

  5. 無獨立思考能力的人,仲之你作出任何反對,佢都覺得你係攪事。

可能係大陸人移民過去呢 你知啦加拿大而家大陸人多過香港人啊

佢老公仲係大陸人偷渡過美國匿埋,佢係香港人,過去旅遊名義搵(當時)男友,逾期唔走匿埋,咁愛國做咩要咁呢!衰到仲話要 send 條片畀佢啲女同朋友,話畀其他人知喎!唱開去喎!呢啲人真係再同佢講都嘥氣。

5 其實好多,成日過明明好地地,未燒到佢果疊之嘛。

呢d講一套做一套硬老土

保險界
傳銷界

我估計同學歷唔高又貪錢嘅性格有關

貪錢應該都係,因為錢係可以凌架於所有嘢