身邊好藍,甚至好紅係乜嘢背景多?

咪好似過曬火嘅自由行咁,而家風水輪流轉又唔高興啦

我身邊有一個
喜愛TBB
鍾意上亡國
學歷唔高
冇做嘢

有冇當亡國係金玉良言?

識一個係咁,愛國愛到溫少倫咁款,朋友話佢因為喺外國俾鬼仔蝦。

溫兆倫咁樣我反而明,果d又唔駛表態賺人仔,仲移埋民,要表忠咩

我身邊嗰啲係
1.移民去外國,就成日隔山打牛話撐警
2.身邊藍朋友影響

我以身邊人看中學都未畢業的,大半深藍,由運動開始,到早排醫護罷工,本末倒置到極點,年齡層4X至5X,只是個人經歷,絶無貶意

1個讚

如果香港要行大陸那套就死得,事實都係垂死掙扎中

4,50+果d大既都係果類原因喇

但我真係好想知2,30果d又唔係公務員又未結婚既係究竟咩原因?
係因為阻住佢搵食?好中意返工?
定因為個性格真係自私果隻
又唔係唔識上網呀

有冇人識又同佢了解過?

我表弟係但我完全同唔到佢講野,因為一講我就想咬死佢
真係完全理解唔到

上左岸,拎外國 passport, 仔女係外國讀書個 d

我呀爺掉返轉
逃難黎香港之後憎共產黨憎到飛起:laughing:

2個讚

因為佢地覺得攪事? 定係連普通遊行都接受唔到

1個讚

其實拎左外國passport 囉, 又唔返去…

佢地純係話返唔到工…返唔到工都係10月之後…
咁之前都冇乜特別…話人地阻佢去玩?

阻住佢地返工,行街睇戲係死罪,覺得運動係無聊搞事,醫護罷工唔理原因,做得醫護預咗蓋國旗…驚就唔好做

唔係呀,
老一輩我聽過,佢地覺得警察大哂佢覺得你犯事就可以打你
咩共產黨冇得同佢鬥
呢d雖然唔認同但都可以理解

但係有某一部份後生佢地竟然都可以覺得班黑警打人無問題,
佢地有冇自己思考架?
呢d究竟係咩三觀?

呢D應該都唔係藍絲…係自私

5.老人家(其實文革身受其害,以前都唔信大陸,呢幾年比大陸宣傳影響,覺得而家大陸進步啦)
6.移民去左加拿大幾十年(以前都唔鍾意大陸,又係比大陸宣傳影響)
7.係香港既得利益階層(商界/ 政府/ 地鐵)(覺得千其唔好亂,好似澳門咁最好)
8.攞左居英權/移民回流,而家唔使做(覺得香港好地地,一日都係廢青,犯民攪亂香港,影響左我地生活)…

唔一定低學歷,我識有好高學歷o既
明顯o既係佢地會擔心改變現狀會影響佢地利益。

1個讚

我 62,大陸出世同讀書,之後黎左香港。日日睇鳳凰衛視,唱大陸歌,真係唔知佢為乜要走落黎。

我 99 同佢個妹,細至大讀紅校,被洗腦,冇腦分析。