地產,闊太,國字面型既人。
我識嗰個年年71都鬧,阻住佢去銅鑼灣
即係咁, 遊行係明正言順…
佢可以唔參加…咁工聯會遊行又得唔得呢?
因為佢地覺得返去外國,圈子小,比人歧視,財產又不足以過富足生活。d細路又係要返來揾食。
相反,留係hk,佢地可以歧視人,又可以生活得安樂d
我媽都係,當年細個就係比班紅衛兵迫害,憎到共產黨死。
上左岸
覺得比人阻左佢收成期
同大陸有工作, 生意關係
e班比人洗哂腦
覺得大陸生活好/"先進"過香港(特別係硬件)
衹停係衣、食、住、行層面
唔會問原因,唔理對錯是非黑白
極同意!
我成個男家就係咁。
toto8:
我住加拿大,呢邊好多唐人俾tbb荼毒,好多都好藍
可能係大陸人移民過去呢 你知啦加拿大而家大陸人多過香港人啊
大陸就主要,香港人都有,我老豆同阿哥就係例子,我阿哥一家明明移民咗去溫哥華好多年,但成日返大陸玩,俾佢激死,好彩我另外啲兄弟姊妹係深黃勁憎共產黨
因為佢地覺得返去外國,圈子小,比人歧視,財產又不足以過富足生活。d細路又係要返來揾食。
相反,留係hk,佢地可以歧視人,又可以生活得安樂d
有D響外地做洗大餅, 都係返黎扮曬英文流暢, 好似好很勁咁…
1)黑警
2)狗女
3)鄉黑
4)貪蛇齋餅糉C9
5)淨睇CCTVB廢老
6) 懲教豬
7)退休消防佬
以上7成係土生土長香港人
- 鄉黑…原來撐警呢件事…真係顛覆咁樣的認知
身邊有個同事老公係黑警,佢好自豪.有次仲同隔離辦公室全黃既人嘈交.1藍對 n 黃…後尾佢兵敗過檔嚟禾哋到,初頭禾哋都唔知.
點知佢以為禾又係有顏色,成日撩交嘈,最後佢走左,隔離傳返出嚟原來佢藍既.仲嘈埋交,佢仲話想個女出外國讀書先搞笑 
返大陸玩,消費低
身邊有個同事老公係黑警,佢好自豪.有次仲同隔離辦公室全黃既人嘈交.1藍對 n 黃…後尾佢兵敗過檔嚟禾哋到,初頭禾哋都唔知.
點知佢以為禾又係有顏色,成日撩交嘈,最後佢走左,隔離傳返出嚟原來佢藍既.仲嘈埋交,佢仲話想個女出外國讀書先搞笑
其實羸左又點…搵野黎嘈
擺明好勝 
我身邊真係無乜藍同紅,一係淺黃,一係深黃,連我媽都勁憎大陸,每次遊行必出現,連721大陸人一車車咁過嚟有錢派做嘢都知,我媽勁過我



我身邊真係無乜藍同紅,一係淺黃,一係深黃,連我媽都勁憎大陸,每次遊行必出現,連721大陸人一車車咁過嚟有錢派做嘢都知,我媽勁過我
我老媽子應該係不問世事果D…佢會叫我出街小心D…我成日都話去附近行超市冇問題
佢應該係驚…一亂就受傷咁…我話我會閃架啦…冇事…
返大陸玩,消費低
呢樣真,北美有啲大陸旅行團超抵仲食住唔差,擺明係共產黨補貼用錢去收買人心,我阿哥成日話啲傳媒唱衰中國,枉佢讀咁多書,真係人一藍腦便殘
Full2020:
返大陸玩,消費低
呢樣真,北美有啲大陸旅行團超抵仲食住唔差,擺明係共產黨補貼用錢去收買人心,我阿哥成日話啲傳媒唱衰中國,枉佢讀咁多書,真係人一藍腦便殘
美國去北京都幾遠下WO
toto8:
Full2020:
返大陸玩,消費低
呢樣真,北美有啲大陸旅行團超抵仲食住唔差,擺明係共產黨補貼用錢去收買人心,我阿哥成日話啲傳媒唱衰中國,枉佢讀咁多書,真係人一藍腦便殘
美國去北京都幾遠下WO
佢做生意隨時都可以放假,團費超抵,佢哋年年都同埋啲friend一齊去,我未係黃絲之前都曾經想參加,好彩我c6勁憎大陸,佢話去大陸你自己去唔好預佢![]()
bbkaka:
toto8:
Full2020:
返大陸玩,消費低
呢樣真,北美有啲大陸旅行團超抵仲食住唔差,擺明係共產黨補貼用錢去收買人心,我阿哥成日話啲傳媒唱衰中國,枉佢讀咁多書,真係人一藍腦便殘
美國去北京都幾遠下WO
佢做生意隨時都可以放假,團費超抵,佢哋年年都同埋啲friend一齊去,我未係黃絲之前都曾經想參加,好彩我c6勁憎大陸,佢話去大陸你自己去唔好預佢
即係咁, 我又唔介意大陸的江光山色…,.但要歌頌就不必啦
我欣賞係1949年之前的風光