身邊好藍,甚至好紅係乜嘢背景多?

我都好欣賞大陸景色,不過要去遊行就要等共產黨倒台先,唔知有生之年有冇機會:disappointed_relieved:

明O既~~

家中一個缺乏父愛嘅哥哥係深藍
阿爸重女輕男, 阿哥由細到大活喺细妹陰影之下(佢自己咁講)…
都係今次先明白阿爸(黃)點解會咁睇阿哥, 以前都幫佢, 宜家真的 不了

me too
好彩早年走堂都去左好多個地方:joy:
宜家驚番去出唔番來:confounded:

有個鄉黑話白衫人識睇人黎打唔會打錯人

家人做警察,自我中心,爛有見地,好似乜都比佢看透嘅性格!

識幾個大陸新移民,黃到金黃到區議會選舉做義工幫手拉票。上年無能力做唔到前線,出錢出力各區開花都喺現場留到最尾。
反而係班拎外國護照回流嘅藍到黑,衰格到做撕紙狗,一日到黑FB分享假新聞冇頭冇尾片,呢班人渣喺既得利益者,著數拎盡理得香港淪陷,有事就拍下屎忽死返去外國享受自由民主社會!

真係憎香港藍絲多過大陸人

啱呀,去到今日都仲藍既真係枉為人。
我家人都由大中華膠轉做淺黃了,事實擺在眼前,稍為有良知既人都清醒了。

同大陸有生意來往既最紅

既得利益者
價值觀扭曲的人
錢比良知重要的人
口説愛中國,身體卻很誠實的人
無知的人
玻璃心的人
自我澎漲的人
自卑的人
短視的人
平行時空的人
各家自掃門前雪的人
奶共的人

不用誇獎我點解會知得咁清楚,因為我日日對住嘅老細係呢種人

6個讚

你就好,我屋企件廢老老豆仲係紅到痴線,尋日就話和你唱班人係仆街搞事喎,自己比武肺搞到冇得撈又唔出聲架喎,廢撚到

大陸落黎

咁嘅處境,你都好慘喎!:joy:

腥港人朋友不多,但99%藍!
小學同學有d已經移民美加又係廿個得兩個黃,中學同學就大半黃!
吃喝玩樂的朋友又係藍多黄少!所以後期藍人已經謝絕見面!對於佢哋食唔落飯!

收成期個班,
仲有D 70up,
俾共產黨迫害過個班…

走堂返大陸?!你真係好熱愛旅行:smile:

國字面型笑咗

廢老:face_vomiting:睇佢仲有幾多年命

我99,十幾廿歲偷渡嚟香港,做過兩三年嘢生咗我老公就做全職主婦,返佛堂食長齋,但把口頗衰。

另外有個舊同事,不過唔熟,廿幾歲女嫁咗個大陸呀叔,而家應該係ftm,我都係fb見佢share 啲藍 c page先知佢藍,即unfrd~