身邊好藍,甚至好紅係乜嘢背景多?

完全係呢隻啦…
不過佢地應該堅持肺炎係美國肺炎啦

黑警
退休紀律部隊及其家人不論老幼,生活無憂
現時紀律部隊,後生的
移民外國香港人
馬拉人(都唔知關佢地咩事)

馬拉人,我另外一面有講起。
佢地因為純粹響馬拉係少數人,又比歧視,見到中國發展,內心覺得自己係華人都要分一份光榮…咁囉

即係好多人去到外國,華人就自己圍爐咁。可能一個哈爾濱,一個海南,根本大纜都拉唔埋…

1個讚

上年紀
低學歷
上岸(唔好影響到佢

我覺得好多「假人」
另外好多低收入人士
如果你話自己月薪三萬(舉例,不是説自己)會俾攻撃。

應該佢覺得自己見嘅世界全部…

呢D係真心想黎香港既新移民
而唔係要人地就返佢地班移民既移民
看透國情 :baby_girl10_heart:

1個讚

黃藍係有啲先天決定的,你試下比幾幅721相一個人睇,佢睇到覺得係警暴佢咪黃,有啲睇到市民搗亂打人佢咪藍

1個讚

唔幫手都唔好彈生曬囉,我覺得

係畜牲

係,已經捱左一年佢嘅膠論,又暫未有能力自立門戶
最新膠論
話中國隠暪,美國唔係好神通廣大,拉登係邊都追殺到,is啲基地係邊都追查到,肺炎點會查唔到,而家美國爆得重西利,成日借題發揮屈中國

1個讚

十二項集於一身:scream:

我都係認識好多呢啲新移民家長,通常佢哋都本身係有啲學識,佢哋好清楚上面係咩環境,佢哋嚟到香港好珍惜香港嘅自由,真係黃到金!

2個讚

身邊嗰個淺藍,from澳門

澳門其實唔出奇,不過正常討論是接受的

因為政府年年派錢,佢哋就好接受順從囉

1個讚

講真,香港跟到,起碼30% 收貨

其實福利唔好太傾向新移民就已經好好多

多數係

  • 住舊區居民/年紀比較年長
  • 好多係收成期(無論係大學坐board或外資企業);
  • 同中資有關嘅高層;

真心澳門有冇咁多雙非,單非?眼見好多大陸人,但應該係澳門打工嘅?