佢哋係唔夠膽講日本污糟囉,我都好期待,肯定笑死
早排有人話唔敢淘寶淘食物,我都想知點解唔敢囉 LOL
佢哋係唔夠膽講日本污糟囉,我都好期待,肯定笑死
早排有人話唔敢淘寶淘食物,我都想知點解唔敢囉 LOL
Li樣都算,乞衣到叫人買平牌BB二手衫
北歐瑞士,佢地去過先算啦
大陸5G 又點,咪又係睇唔到出面,響住盲人摸象
台灣一個醫保已經贏十條街
而且創新科技做得好好
你講得無錯!佢哋應該返大灣區!成日叫香港人走?
Goodplace:
bbkaka:
佢同你講,香港就係大灣區 (見到10萬次)
全班都無賴,佢地sell大灣區叫佢地過主就懶死唔走,籠門任搬
你講得無錯!佢哋應該返大灣區!成日叫香港人走?
而家日日150都係咁架…
其實超多男人都一樣係
我梗知. 班BC 又會話多謝公民黨莊豐源案之類, 不過都唔夠班男人上大陸娶B6 婆不停溝淡人口咁利害, 幾何級數咁上. 唔係又點會有對家班大媽
我梗知. 班BC 又會話多謝公民黨莊豐源案之類, 不過都唔夠班男人上大陸娶B6 婆不停溝淡人口咁利害, 幾何級數咁上. 唔係又點會有對家班大媽
咪係,無奈識嘅人都有幾個係咁,又唔碌上深圳團聚
親中,但又覺得自己無回鄉證為驕傲,從來都唔會返大陸。
去旅行,但又唔會去啲親中既國家,一味去大陸啲對家國家。
笑人地台灣落後,窮,舊年陳同佳事件就話人地政治操作,彈到人地一蚊都唔值,但其實人地玩緊你地香港咋,仲以為好叻。
去埋哂啲連鎖藍店食野,鄧啲yc可憐喎,因為間間都係正野,連鎖店有咩呢?元x,美x,大x樂,星星克,牛涮x, 全部係啲不講質素既連鎖店,真係咩人鐘意啲咩野,吹啤啤。

親中,但又覺得自己無回鄉證為驕傲,從來都唔會返大陸。
去旅行,但又唔會去啲親中既國家,一味去大陸啲對家國家。
笑人地台灣落後,窮,舊年陳同佳事件就話人地政治操作,彈到人地一蚊都唔值,但其實人地玩緊你地香港咋,仲以為好叻。
去埋哂啲連鎖藍店食野,鄧啲yc可憐喎,因為間間都係正野,連鎖店有咩呢?元x,美x,大x樂,星星克,牛涮x, 全部係啲不講質素既連鎖店,真係咩人鐘意啲咩野,吹啤啤。
為左講而講者,點知佢地係咪言行一
唔理佢地啦
佢地話通關後最想去武漢。笑左!
係去就好呀,賞櫻丫嘛
親中,但又覺得自己無回鄉證為驕傲,從來都唔會返大陸。
去旅行,但又唔會去啲親中既國家,一味去大陸啲對家國家。
笑人地台灣落後,窮,舊年陳同佳事件就話人地政治操作,彈到人地一蚊都唔值,但其實人地玩緊你地香港咋,仲以為好叻。
去埋哂啲連鎖藍店食野,鄧啲yc可憐喎,因為間間都係正野,連鎖店有咩呢?元x,美x,大x樂,星星克,牛涮x, 全部係啲不講質素既連鎖店,真係咩人鐘意啲咩野,吹啤啤。
話唔坐國泰,免費都唔坐!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
佢地吹水啦,如果真係大灣區買左樓,仲唔show曬D証明文件出黎曬咩~
佢哋好鍾意星加坡㗎。
重話星加坡係華人嘅地方。我話星加坡點會係華人嘅地方?
星加坡係星加坡人嘅地方。
我認得你個名
佢地先唔鍾意新加坡,話家長式管治又無高樓大廈。
其實點解佢地咁鍾意高樓大廈, 我最憎.