佢地應該好多冇返工,活在自己嘅世界
班人痴線,盲目追求名牌,見人哋有錢就盲拜,久不久就有人混水摸魚,用假野呃佢哋
佢哋都唔知先進嘅定義係咩,只要香港無,大陸有就叫先進,之前話大陸超巿有自助收銀,啲大媽即時拎住啦啦球,係度哇哇大叫好先進!我話原來咁叫先進!外國遠在十幾年前已經有![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
班大媽不停開post踩歐美自由民主制度有幾咁唔好,typical大陸手法,洗腦!
袁國勇都話亂噏,佢哋先係專家
自己揾唔到自身好嘢,就不停咁踩人,都唔揾方法令自己進步,我真身都識咁嘅人,就係恥笑全世界去超市搶購,佢死話大陸冇搶購…“我愛祖國,祖國最文明”…
最好笑係響度話強國有5g科技發展幾好幾好,但佢地上網都仲係要翻牆又唔講
IamSorry:
Chibimaruko:
又藍、又仰慕權威、又恐同性戀(成堆一話如果個仔女係接受唔到)、以大灣區為指標
完全同普世價值嘅包容及民主自由原則背道而馳
淨係識睇大台啲膠劇、去帶啲仔女落club house 玩,食連鎖店,去日本浸溫泉,搞移民
班大媽不停開post踩歐美自由民主制度有幾咁唔好,typical大陸手法,洗腦!
自己揾唔到自身好嘢,就不停咁踩人,都唔揾方法令自己進步,我真身都識咁嘅人,就係恥笑全世界去超市搶購,佢死話大陸冇搶購…“我愛祖國,祖國最文明”…
我唔明點解一個民主自由國家處理疫情有幾唔好=民主自由唔好,如果係咁,點解咁多大陸人要去民主國家讀書?唔好話會咩海歸,會唔會真係唔知囉!但我知勁多大陸人移民囉!包括有錢人!
最好笑係響度話強國有5g科技發展幾好幾好,但佢地上網都仲係要翻牆又唔講
外國嘅網睇壞人架…佢地會揀唔睇,而唔係分析
澳門抗疫好係因為23條都講得出啦
因為冇反對黨又講得出…
開會就係要討論,一意孤行唔駛議員啦
一講中國人有咩問題,肯定有幾個大媽跳出黎講自己「外國生活好多年」話外國人仲衰blablabla
我唔明點解一個民主自由國家處理疫情有幾唔好=民主自由唔好,如果係咁,點解咁多大陸人要去民主國家讀書?唔好話會咩海歸,會唔會真係唔知囉!但我知勁多大陸人移民囉!包括有錢人!
有錢人梗係要出國,老公大陸勁搵錢、送哂老婆仔女出國,錢當然比哂老婆係外國既戶口。
申請美國移民既第一位既人就係中國人
中華移民共和國 
一講中國人有咩問題,肯定有幾個大媽跳出黎講自己「外國生活好多年」話外國人仲衰blablabla
咁愛國又唔返去"偉大嘅祖國"生活?
要佢哋喺外國生活真係委屈咗佢哋喎
澳門抗疫好係因為23條都講得出啦
因為冇反對黨又講得出…開會就係要討論,一意孤行唔駛議員啦
佢哋咁鍾意一黨專政不如返大陸啦
一係去北韓
bbkaka:
澳門抗疫好係因為23條都講得出啦
因為冇反對黨又講得出…開會就係要討論,一意孤行唔駛議員啦
佢哋咁鍾意一黨專政不如返大陸啦
一係去北韓
金仔都話係民選架
5毛咪就係佢地既職業囉!全職添呀!
我好憎佢地成日踩日本和台灣無高樓大廈、個環境似鄉下,科技落後等。
事實係台灣和日本科技都好先進,無高樓大廈但軟件好囉。
成日讚大陸科技先進,又唔返大陸住
大陸豆腐渣摩天大廈
我好憎佢地成日踩日本和台灣無高樓大廈、個環境似鄉下,科技落後等。
事實係台灣和日本科技都好先進,無高樓大廈但軟件好囉。
成日讚大陸科技先進,又唔返大陸住
佢地講來講去咪就係得支付佬…而家好D, 多樣野講, 可以講下5G。
況且, 台灣日本科技一D都唔落後,
退一萬步, 就算台灣日本科技落後過大陸又點? 好失禮咩?
北歐、瑞士等先進國家夠無咁多手機支付啦, 又從來唔見佢地講架wor