對家啲女人零國際視野

唐鳳行出嚟,真係唔會有爽爽果陣小家氣

講下外國好都鬧你漢奸走狗呀!
但愛國人士去讀書、移民又唔代表佢哋唔愛國喎!
佢哋d邏輯真係唔知邊個會明?!

5個讚

成日歌頌大陸啲人都係咁架,講來講去只得硬件好。係呀上面啲建築又新又盛,講硬件係靚過好多國家添,但個社會文明程度完全跟唔到,只係空殼一個。

痴晒線,冇啦啦話中環有名牌二手衫買,叫我買!
明明成班大媽扮闊太

有親戚係大陸,細個去大陸嘅金拱門買嘢食,成堆人企係收銀,我真係呆咗唔知點好。
之後親戚問我食乜之後衝埋入人堆,我記得好快就有嘢食。

係台灣食金拱門,無行前佢哋都唔會打尖,食完自動自覺做分類。

咁我寧願去落後嘅台灣。

佢哋個名叫龍門任我擺

上次BK有人講意大利最早唔俾強國人入, 明明最早"封關", 但都係搞唔掂
之後成班無知婦孺衝出嚟力數歐洲人點污糟法, 所以武漢肺炎先會爆成咁…

當澳門等巴士都係咁樣沖, 我真係唔知佢地點攪…

封關都唔係100%…
佢地好似好熟歐洲咁樣樣…囉

講硬件, 人地杜拜就係硬件仲強…
巴士站都有冷氣架…
大陸有冇丫?

咁歐洲人又真係幾污糟下。。。

部冷氣未裝完就唔見咗。

1個讚

個架都唔見埋…

佢地最緊要既只有一樣。唔好影響佢地現在生活就咩都得

全班都無賴,佢地sell大灣區叫佢地過主就懶死唔走,籠門任搬

1個讚

由佢囉, 冇乜損失

呢條片幾好…

理性O既藍絲, 其實我有八過SAVE HK 谷…有D真係乜都鬧, 冇諗過想自己O既理念好好咁推廣出去…一係就爆粗…完全唔理智

最痴線話唔係大陸爆發先,係歐洲果邊極爆發再傳去大陸

1個讚

成日話係美國軍人帶病毒去大陸,
叫佢拎證據又俾唔出,
話軍人運動會美國冇嬴就係證據,
真係唔知可以講咩好

2個讚

台灣亞洲醫療水準第一喎…

1個讚