“樣樣都見得光,怕乜嘢比人知”…
咁囉
本來冇鬧,但去到國家民族層面就…
QR code成10幾年前嘅產物,有幾先進?
仲係老美人發明
2個讚
武肺全靠佢哋咁先進,先追蹤到武肺人走遍全世界
果邊啲人、算把啦
1個讚
台灣起碼尊重法治,不過嗰班人可能連乜嘢係法治都唔知
2個讚
但而家人地話要check源頭,而家就唔比人check啦
同佢地講野都浪費心機
哦~
先來wor
所以囉
有興趣LOOK LOOK吖, 你哋提到的威權, 缺視和無同理心…
3個讚
最好笑係佢哋完全唔知歐盟申根國家嘅邊境係開放
成班井底之蛙
佢地最井底,係唔識自己唔識又走出嚟扮專家
台灣點會落後? 硬件可能係,但軟件一定唔係,有禮貌有公德,醫療平靚正(旅行睇過醫生)…
大陸硬件新起硬靚架,但人民質素真係有排追唔上,仲玩對家時,佢地話大陸咩都好,係排隊要打尖,否認永世都上唔到前面,凈係呢樣,大陸已經夠落後了。
1個讚
唔好用「對家」呢個字眼,大家唔同level,咁講會影低我哋。
用「condom 」或「亡國」嘅女人啦。
2個讚
大多都係自小起牆內生活的女人,學的知識都係過濾過,你想有幾多視野
一般我都會問佢咁先進繁榮點解要去落後地方搶奶粉呀打疫苗嘅?
7個讚
移民?佢哋話叛国罪嚟㗎!諗都覺得太膽!
識買一定係响大陸買樓,話得大陸同香港啲樓有得玩,外國咁窮,買嚟做乜?冇人買!
就算有人quote全球最多人買,最貴嘅西方國家研究報告,就話係造假㗎
台灣基建可能落後,但軟實力好強,官員員亦有實力,唔講其他,只講抗疫已經係全世界典範
2個讚
但而家又鬧緊侵侵啦