對家啲女人零國際視野

“樣樣都見得光,怕乜嘢比人知”…
咁囉

本來冇鬧,但去到國家民族層面就…

QR code成10幾年前嘅產物,有幾先進?
仲係老美人發明

2個讚

武肺全靠佢哋咁先進,先追蹤到武肺人走遍全世界

果邊啲人、算把啦

1個讚

台灣起碼尊重法治,不過嗰班人可能連乜嘢係法治都唔知

2個讚

但而家人地話要check源頭,而家就唔比人check啦

同佢地講野都浪費心機

哦~
先來wor

所以囉

e1v4YhQolpM

有興趣LOOK LOOK吖, 你哋提到的威權, 缺視和無同理心…

3個讚

最好笑係佢哋完全唔知歐盟申根國家嘅邊境係開放
成班井底之蛙

佢地最井底,係唔識自己唔識又走出嚟扮專家

台灣點會落後? 硬件可能係,但軟件一定唔係,有禮貌有公德,醫療平靚正(旅行睇過醫生)…

大陸硬件新起硬靚架,但人民質素真係有排追唔上,仲玩對家時,佢地話大陸咩都好,係排隊要打尖,否認永世都上唔到前面,凈係呢樣,大陸已經夠落後了。

1個讚

唔好用「對家」呢個字眼,大家唔同level,咁講會影低我哋。
用「condom 」或「亡國」嘅女人啦。

2個讚

大多都係自小起牆內生活的女人,學的知識都係過濾過,你想有幾多視野

一般我都會問佢咁先進繁榮點解要去落後地方搶奶粉呀打疫苗嘅?

7個讚

移民?佢哋話叛国罪嚟㗎!諗都覺得太膽!
識買一定係响大陸買樓,話得大陸同香港啲樓有得玩,外國咁窮,買嚟做乜?冇人買!
就算有人quote全球最多人買,最貴嘅西方國家研究報告,就話係造假㗎:joy:

台灣基建可能落後,但軟實力好強,官員員亦有實力,唔講其他,只講抗疫已經係全世界典範

2個讚

但而家又鬧緊侵侵啦