又藍、又仰慕權威、又恐同性戀(成堆一話如果個仔女係接受唔到)、以大灣區為指標
完全同普世價值嘅包容及民主自由原則背道而馳
淨係識睇大台啲膠劇、去帶啲仔女落club house 玩,食連鎖店,去日本浸溫泉,搞移民
又藍、又仰慕權威、又恐同性戀(成堆一話如果個仔女係接受唔到)、以大灣區為指標
完全同普世價值嘅包容及民主自由原則背道而馳
淨係識睇大台啲膠劇、去帶啲仔女落club house 玩,食連鎖店,去日本浸溫泉,搞移民
如果佢哋搞移民係去大灣區,我覺得非常好,言行一致
冇錯,我最欣賞言行一致嘅人,有事就去上面醫院睇,最多係港大深圳嗰間
本來唔係咁,劣幣驅逐良幣
傾高級嘢根本接唔到,沉迷報國安,響唔知乜group 偷人相再指指點點
佢地話有買樓架,不過仲係響香港生活之嘛
我覺得佢哋笑台灣落後係天底下最惹笑嘅事情之一
台灣係唔會好似大陸咁咁多新建設咁多大型建築,佢啲舊樓係修葺得唔好,但係人哋係努力建設緊一個著重軟件嘅社會,唔只係硬件
佢嘅醫療教育以人為本,保育歷史文化工作令香港汗顏,英文對建設社會理念已經同西方看齊,一定係全亞洲最開明最貼近西方
笑人哋台灣好似北韓咁以為自己好幸福,我睇完笑咗出聲:夠強國人排隊都唔識、Google 都冇,就以為自己係世界一哥?
成日踩低人讚自己就叻, 都見慣曬.
最好笑係佢哋鍾意送仔女去外國話香港追尋民主,但又唔係送去北韓、新加坡呢啲冇民主嘅地方喎
唔係哇, 笑台灣似北韓??? 
真係平衡時空 
佢地話買黎收租wo, 都唔知有冇咁多人租…
佢去過北韓未?
一般都唔值租, d租客成日要求減租, 佢地有筍野點會益外人買
佢哋思想真令我大開眼界。
把口同行為完全相反。
大陸到依家仍然話要超越香港,講足咁多年,成日想取代,叻嘅就另起爐灶啦!
成日話人哋落後,唔係拆晒舊嘢,起摩天大廈先叫先進。
最欣賞台灣日本保育,京都仲保存緊古代中國最完整嘅廟宇,大陸乜q都拆鬼晒起佢哋口中最先進嘅樓。
只可以講,租得出打個和當賺左
佢同你講,香港就係大灣區 (見到10萬次)
佢地覺得有支付寶就係先進
拎個手機比錢就好方便,佢又唔諗下大國咁多偽鈔…同埋消費data 比人知道曬
破四舊 立四新
起曬d玻璃幕牆大廈,但會開窗嘅…come on
私隱對佢地嚟講唔值錢
發展先係硬道理
no la, 袁教授都鬧