對家啲女人零國際視野

發脾氣個個突然變愛國人士

唔好同我地爭去日本係好嘅

係!因為之前新加坡笑香港搶廁紙,又成日話新加坡人自視過高,早排先有個post係度狂踩星加坡,不過咁。。。。除咗中國,無一個地方佢哋唔會出post踩:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2個讚

BK大媽冇國際視野就當然,但對大陸一樣無知,所以先會盲愛國。

完全係,盲目讚賞,國家冇進步。
我覺得呢十年退步緊…定係露底呢?

打幾隻字純為收錢做嘢啫!點會真係愛國!

1個讚

仲要叫我買二手名牌衫俾個好,我曾經係BK徵野,但我冇必要俾買二手衫俾個女呀

咁做五毛咪幾好搵:grimacing:

佢哋成日成班一齊出動,一係分身,一係on duty,打幾隻字就有錢收,其實都幾好嘅,啱個啲無乜讀過書嘅大陸大媽,如果唔係,點會咁了解中國,但對外國咁唔了解,應該無出過國!

我從來未試過淘寶,你哋有無買淘寶?

no, 但而家FB 好多大陸貨扮外國貨,揾D外國人拍哂廣告,播哂外國音樂,訂回來原來又是淘宝貨,我認我蠢。

曾經有,不過見其實轉反港幣差唔係好多,冇淘

其實有d出國完,都係沉迷買左幾多個手袋
有真心留意人地國家咩

4個讚

吓、新加波冇高樓大層、最多唔多、點會冇?

終於有人陪我,我吾識兼無興趣

係aeon自助收銀機,已經用咗好多年。

1個讚

農曆新年初二,汕頭 突然傳出『封城』消息,這裡已經搶購糧食物資。

1個讚

袁國勇講乜都唔啱,唔夠佢哋叻:joy::rofl:

佢哋係「我覺得」博士!

講咩都要比佢地話