小時記得以前tvb播過好多次,但每次都唔記得結尾…
《果醬少年》好睇
可能喺。佢都好耐無出了。
無呀。
讀書時最鐘意少女漫畫《小孩子的玩具》《果醬少年》《薄荷關係》《怪盜St Tails》
而家大個咗鐘意另類啲《憂國的莫里亞蒂》
BL類睇過《純情羅曼史》《世界第一初戀》
[quote=“Elephant, post:52, topic:14961”]
呢套唔係講笑,堅好笑
[/quote]上堂睇忍唔倒笑, 成個班房都係D 忍笑聲 
D 人成日話D公仔好核突,
其實係現實中真係搵倒D一樣樣嘅人,
例如屈穎妍VS阿菊
讀書年代真係睇好多,Touch、H2、橙路、聖鬥士、城市獵人、入樽、劍心、龍珠、幽遊、鋼鍊、美少女戰士……幾乎套套都睇。
而家少睇咗,前排先睇返Hunter x Hunter蟻王篇,等復刊後再睇(唔知等到幾時)。
最近追緊排球少年動畫版,好睇。
係啊。好彩我媽無阻止我。不過真係睇住啲漫畫舖執。
到,中學年代追嘅漫畫有:
凡爾賽玫瑰,玻璃面具(仍未完),尼羅河女兒(仍未完),魔鬼新娘,仲有好多…………
小孩子的玩具好好睇! 屋企都仲有依套漫畫
小花美穗嘅其他漫畫都好鍾意睇
未完,其實都肯定麻彌可以做紅天女,我淨係想知佢同真澄點收尾。
玻璃面具有幾耐無出過?以前睇到兩個女仔共同演紅天女,就停喺呢度?
49期講到麻彌同真澄互相表白左。
表白咗?
太耐唔多記得。
響船度麻彌讀紅天女表白既對白,真澄聽完明晒,兩個攬住。落左船麻彌唔想分開,真澄叫佢等待,會去接佢。
果段好含蓄,我都係最近睇返先記得。
wow~呢度我未睇喎!
亂馬係我第一套追既漫畫 ![]()
第二套就係犬夜叉
龍珠!
我係呢個年代,仲有雙星奇緣。
記得細細個好似有個叫海豹叢書?
不過出咗嚟做嘢之後我又冇太追漫畫書
細個嘅時候,媽咪會帶我哋返去台灣娘家,台灣表姐大我一兩年,會帶我去佢同學屋企借漫畫返屋企睇,嗰時睇咗《雙星奇緣》