好懐念細個追漫畫的日子

哈哈,我都啱啱講呢套漫畫

呢對孖仔真係靚仔到爆:heart_eyes::heart_eyes:

1個讚

絕對同意,兩個孖仔梅花間竹返學,比女主角發現咗呢個秘密,威脅要住入佢哋屋企分辨佢兩個邊個打邊個,之後女主角分辨到但冇拆穿佢哋

2個讚

無睇過雙星奇緣……
海豹叢書係咪一本紅邊薄薄地嗰本?
我都係,出嚟做嘢之後少睇。

係,跟住就要出去租書店或者直情買一本本嘅書返嚟。讀中學時間好興出去租漫畫書

以前我同學帶我去旺角漫畫世界打書釘:laughing:

<幻法雙子星>, <東京天使保鏢> … 都好好睇
以前一放假就係咁租漫畫同小說係屋企煲到天昏地暗 :baby_girl04_laugh: :baby_girl04_laugh:

1個讚

《幻法雙子星》係講有心靈感應嘅孖女?

係,一個讀書好叻,一個運動好叻, 仲識瞬間轉移

我睇卡通,最記得ending講孖女媽咪同佢個孖生姐妹原來都有心靈感應。

原來有動畫:scream: 漫畫好正

呢套係咪有得喺online睇返?

除左美少女
我記得我仲有睇玻璃面具

是不是這本?佢教識我很多的人生道理 :+1:
comic3

我睇呢d漫畫時係初中,跟我家姊去旺角唐樓 「豪生書局」買。
例如: 現時書名「玻璃面具」,當年書名係「玉女百態」。
後期嗰批漫畫再重印,書名改過晒。

吓!有人生道埋…… :+1:
我完全冇印象。:face_with_monocle:

我細個時就睇龍虎門、壽星仔、怪異集、叮噹、老夫子。

惡魔的新娘

story

點解女角改名,叫惠萍?
好娘…… :fearful:

台灣翻譯,以前D人嘅名係呢D style