好懐念細個追漫畫的日子

稻中
聖鬥士
流星花園

你地有無睇漫畫?

3個讚

有呀,果時我追亂馬
不思議遊戲

2個讚

上堂時係櫃桶睇 :baby_boy10_heart:

我都有。不過睇少女漫畫。果時好鐘意去漫畫舖租書。

2個讚

我都有睇不思議遊戲,喊到depressed左一星期:sob:

我啱啱都睇番亂馬,仲係咁好睇:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
反而金田一睇番兩個故事無特別大興趣再追

jm們有冇睇過夏目友人帳?好感人架。

我有成套足球小將

冇呀,講咩架

亂馬真係好好笑,最記得有次上上下堂偷睇忍唔住笑左出聲
仲要大大聲,瘀到爆

呀~仲有犬夜叉都睇哂
幽遊白書就動畫好睇過書

X2 x2

足球小將宜家viutv做緊呀
不過d名改到古古怪怪

不思議遊戲我買左套動畫
d歌好好聽架

細個睇日式面包王,行運超人
笑到碌地

GON

玻璃面具 貓貓日記都好睇o架。

我棟起本書,外表睇到係課本,內裡其實係一本漫畫:face_with_hand_over_mouth:

我都做過:rofl:

都係鍾意一本本嘅漫畫,唔鍾意電子漫畫

1個讚

中學係一本漫畫幾個同學傳,一人負責買一套,出新就大家傳係櫃桶睇,諗返都好開心:rofl::rofl:

1個讚