稻中
聖鬥士
流星花園
你地有無睇漫畫?
稻中
聖鬥士
流星花園
你地有無睇漫畫?
有呀,果時我追亂馬
不思議遊戲
上堂時係櫃桶睇 
我都有。不過睇少女漫畫。果時好鐘意去漫畫舖租書。
我都有睇不思議遊戲,喊到depressed左一星期![]()
我啱啱都睇番亂馬,仲係咁好睇


反而金田一睇番兩個故事無特別大興趣再追
jm們有冇睇過夏目友人帳?好感人架。
我有成套足球小將
冇呀,講咩架
亂馬真係好好笑,最記得有次上上下堂偷睇忍唔住笑左出聲
仲要大大聲,瘀到爆
呀~仲有犬夜叉都睇哂
幽遊白書就動畫好睇過書
X2 x2
足球小將宜家viutv做緊呀
不過d名改到古古怪怪
不思議遊戲我買左套動畫
d歌好好聽架
細個睇日式面包王,行運超人
笑到碌地
GON
玻璃面具 貓貓日記都好睇o架。
我棟起本書,外表睇到係課本,內裡其實係一本漫畫
我都做過
都係鍾意一本本嘅漫畫,唔鍾意電子漫畫
中學係一本漫畫幾個同學傳,一人負責買一套,出新就大家傳係櫃桶睇,諗返都好開心
