好懐念細個追漫畫的日子

Nana而家係咪停晒,變有生之年系列?

似係…

我有睇足球小將
蠟筆小新
橙路
柴門文
Peanuts
香港本地都有愛情漫畫,有套講音樂叫果醬⋯⋯
我係咪年紀大咗啲:joy:

橙路我睇極都唔明

橙路我只記得一個女仔係女神,有一個忠心耿耿嘅兵:joy::joy::joy:

1個讚

形容得好好:joy:[quote=“Libertea, post:45, topic:14961, full:true”]
橙路我只記得一個女仔係女神,有一個忠心耿耿嘅兵:joy::joy::joy:
[/quote]

哈哈港漫 有冇睇過愛情故事, 狄克戀曲

仲有鬼書皇.,連我若為皇都追埋

1個讚

死亡筆記

電影好睇好多:rofl:
而且舖排得好好
冇睇漫畫都冇關係

我而家幾廿歲都有追

第一套都還可以,第二套完全唔想睇…:see_no_evil:
何況漫畫講左好耐之後嘅事,無得比較嘅

呢套唔係講笑,堅好笑:+1:

1個讚

每次3日兩夜,讀中學時睇好多 :baby_boy10_heart:

相聚一刻
comic
Touch
touch

咁你有無睇<尼羅河女兒>,佢創穿越電視劇嘅先河 :baby_boy10_heart:
comic2

玉郎漫畫:joy:

2個讚

而家我都仲有追架,而家追緊:海賊王、進擊之巨人、亞爾斯蘭戰記

台灣東立網部份漫畫可以香港比錢睇到,可以睇正版,唔駛睇大陸翻版網:+1:

1個讚

睇過尼羅河女兒,仲有類似漫畫,果陣租漫畫,每日最多六本,但好多都唔記得內容,畢竟差不多40年前睇

當年想睇,但啲畫功實在嚇人,所以冇租:joy:

破璃面具究竟完咗未?好想知結局係點

哇~好舊xd
仲有凡爾賽玫瑰~我記得我好細個睇架
係報紙檔見到叫阿媽買
我都唔記得有冇追完