Nana而家係咪停晒,變有生之年系列?
似係…
我有睇足球小將
蠟筆小新
橙路
柴門文
Peanuts
香港本地都有愛情漫畫,有套講音樂叫果醬⋯⋯
我係咪年紀大咗啲
橙路我睇極都唔明
橙路我只記得一個女仔係女神,有一個忠心耿耿嘅兵


1個讚
形容得好好
[quote=“Libertea, post:45, topic:14961, full:true”]
橙路我只記得一個女仔係女神,有一個忠心耿耿嘅兵


[/quote]
哈哈港漫 有冇睇過愛情故事, 狄克戀曲
仲有鬼書皇.,連我若為皇都追埋
1個讚
死亡筆記
電影好睇好多![]()
而且舖排得好好
冇睇漫畫都冇關係
我而家幾廿歲都有追
第一套都還可以,第二套完全唔想睇…
何況漫畫講左好耐之後嘅事,無得比較嘅
呢套唔係講笑,堅好笑![]()
1個讚
每次3日兩夜,讀中學時睇好多 ![]()
相聚一刻

Touch

咁你有無睇<尼羅河女兒>,佢創穿越電視劇嘅先河 ![]()

玉郎漫畫
2個讚
而家我都仲有追架,而家追緊:海賊王、進擊之巨人、亞爾斯蘭戰記
台灣東立網部份漫畫可以香港比錢睇到,可以睇正版,唔駛睇大陸翻版網
1個讚
睇過尼羅河女兒,仲有類似漫畫,果陣租漫畫,每日最多六本,但好多都唔記得內容,畢竟差不多40年前睇
當年想睇,但啲畫功實在嚇人,所以冇租![]()
破璃面具究竟完咗未?好想知結局係點
哇~好舊xd
仲有凡爾賽玫瑰~我記得我好細個睇架
係報紙檔見到叫阿媽買
我都唔記得有冇追完