但係有啲舊人以為凍結戶口可以防止人起底…咁就不如搞到封戶;而且如果之前留咗啲有用資訊,可以一次過屏蔽晒,唔使益佢…
我已被禁言30日了, 無得玩~
charlotte出手
我都係charlotte出手, 但我被禁言30天,
但係有啲舊人以為凍結戶口可以防止人起底…咁就不如搞到封戶;而且如果之前留咗啲有用資訊,可以一次過屏蔽晒,唔使益佢…
無錯, 呢個係好好的方法
1個讚
講得啱,嗰邊污煙蟑氣,唔想再返去。
1個讚
點可被禁言30天?一定要去自由出post講BD? 我改左之前留言做BD 都唔封我既?
點可被禁言30天?一定要去自由出post講BD? 我改左之前留言做BD 都唔封我既?
舊留言未必留意到、去公海啦
我留咗幾次,佢只係移除,都未禁言。點算好


我寫咗呢度地址幾次都未禁,可唔可以教我點做?
我寫咗呢度地址幾次都未禁,可唔可以教我點做?
吓!!!!點解對你禁好架
我寫咗呢度地址幾次都未禁,可唔可以教我點做?
唔通改咗策略?咁講粗口囉…
我剛剛再喺自由再出多個鋪,再唔得真係要爆粗,但我心情好時爆唔出

人哋有人mon 呢邊㗎!梗係未必咁容易得償所願。

1個讚
好明顯係怕用户數目減低,影響生意


你做d咩比人禁言
咁就梗係啦!呢幾日嗰邊已經一池死水啦!雖然我已經好耐冇去嗰邊,一入去就見到有人好多人開post已經係咁話唔同咗?做咩唔見晒啲人?
人哋上面要睇住盤數,點可以貿貿然封晒咁多戶口!真係難度增加。
我叫大家搵人可以去baby discuss 
1個讚
咁就梗係啦!呢幾日嗰邊已經一池死水啦!雖然我已經好耐冇去嗰邊,一入去就見到有人好多人開post已經係咁話唔同咗?做咩唔見晒啲人?
人哋上面要睇住盤數,點可以貿貿然封晒咁多戶口!真係難度增加。
應該未至於…可能少咗、但公海都應該重有最少幾千回覆…


