有啲嘢想同亡國過嚟的會員講....

我del左成個鐘,都仲del緊我第一版既帖,睇返我最尾個帖已經係2015年出:rofl:

我9秒9被禁言14天:rofl:唔洗等30日咁耐

俾admin移過版 eg 自由移去時政
就edit唔到
所以改改下我都費事
決定由個acc自沉算
以後唔去嗰邊

係charlotte出手

咁好!我del 3個就無得編輯

我嗰啲係自由移去興趣就edit到,我冇試過移去時政。但一直响自由嗰啲係完全冇得改。網頁,手機都冇。我放棄了

吾怪得死得禁短 :smiley:

1個讚

太多喇,我去到水晶宮你諗吓我覆過幾多野,今晚整住咁多先,聽日入到就繼續

你做咩黎

咁夠期要返去宣傳BD,咁應該可以永久禁訪

與其慢慢del,不如搞到禁言/禁訪好過啦:sweat_smile:

1個讚

佢哋班人成日喺嗰邊講,我哋唔宣傳我諗好多人都會知

1個讚

等禁訪啦:joy:

係呀⋯岩岩有個藍絲問我,我唔講咁解
佢地以為自己好聰明

我最後悔啲po全部冇乜嘢,想出個po俾人禁訪:joy::joy::joy::joy:

問你乜?

問我⋯咩叫齊上齊落

:wink::wink: 大家識做啦

Totally agree,無需為它來做任何動作,連回去 login in 的念頭都沒有;這樣可以証明到什麼?証明自己離開的決心?無需要吧!
那些垃圾、五毛、舔共份子,根本就不屑一顧。nono

3個讚

佢地隔幾個月得閒又會講好掛住某啲舊jm, 又話bk變質。其實有啲改名轉場,都唔想留係一個只容納一種色,唔啱心水就瘋狂批鬥。我唔敢呢到可以容納幾多顏色,但呢度仲係可和洽,理性討論。

2個讚