我剛舉左佢,睇佢點回。topic 有問題
邊個?
根本版主都藍底
剛才看真啲,依家嗰度簡直就係個垃圾到不得了,運動前都未咁離譜!啲乜嘢討論區嚟㗎?!真係污煙漳氣
成個post
成班根本就係垃圾
唔想被起底就要搞到禁訪啦,好過自己慢慢del…
1個讚
我認同,不過冇咩俾佢地起,起飽佢



1個讚
其實我真係唔係好明,佢哋猛話自己係曱甴?![]()
![]()
無腦即係無腦
1個讚
Hello 各位!太好啦有新地方,完全無不捨嘅感覺
政見不同唔緊要,但班友水準太低,我都費事睬佢哋,浪費時間
3個讚
係wor
班人仲話跨過火盤
乜麵講得出 
投訴?佢哋長期曱甴又死暴徒點點點都無比人封,根本係双重標準。我試過有次見到有個真係鬧得好過份,咪舉報囉,舉又點?人哋乜事都無,連屏蔽都無。連討論區都攪到咁,你話幾令人失望!
2個讚
係wor,我昨日講左跳你老母,即刻俾人屏蔽
好提議, 好少講自己野和cdrom多。
好怕睇咩topic都要拉埋政治黎講, 係咁鬧鬧鬧, 又無point. 果邊只可以係藍, 唔贊成就俾人圍供, 都唔健康, 其實黎黎去去都係果班人。
無得救!以前班人唔啱唔夠人講,比人罰,就影一包乜嘢心臟藥啊抑鬱藥出嚟,話個心臟負荷唔理唔激得喎!咪同佢地玩啦!費事爆血管、入青山嗰陣又入我哋數。就慳返啖嘅氣!
2個讚
完全認同
thanks
1個讚
唉,唔知點解有啲Po 已經編輯唔到,想del都唔得,我用網頁版就可以edit 度del個內容,但有幾個po又冇鎖到但唔可以edit 