有啲嘢想同亡國過嚟的會員講....

如果你哋已決定唔會返過去而又想刪除亡國戶口,千祈唔好搵亡國admin凍戶口。

戶口凍結後你所有的留言都重會畀人睇到;想「刪戶」的話,不如去亡國公海開舖介紹呢度,咁應該會好快被禁言30日;30日「重生」後再開舖推介BD就應該可以順利被禁訪,啲留言自然會永遠不見天日。

如果不幸已被凍結戶口,可以作啲理由要求解凍,然後開始以上操作以達至變相刪戶。

29個讚

我只係將一年前舊post(其中一個hit post),內容修改為www.babydiscuss.com 及簽名檔再有BD & nomorebk,好快已被禁言。
當然我係預見一年前舊post,呢幾日會再上水。
:grin::grin::grin:

9個讚

多謝提醒呀~

唔該哂

禁言有期限,搞到禁訪就可以安樂晒…

1個讚

呢個帖好有用,推!:joy:

我係咪要登入去睇吓禁言定禁訪?
換埋張相係BD公仔先 :baby_girl04_laugh:

留名學野。:rofl:

如果你記得近期喺邊度留過腳毛,搵返佢嚟睇都會見到…

你話已被禁言,記唔記得幾時嘅事?為期幾耐?唔記得就真係要登入睇下…

要登入才知係禁言或是禁訪 :face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:
我唔想再登入去 :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

同意,正常人唔想碌返去個垃圾堆裡邊~
望都己經唔想望多一眼,何況係再login入去?咪攪。

4個讚

I agree w/u :wave::wave::wave:

由班垃圾自己係垃圾堆中繼續自戀吧,真係唔需要再回頭,亦都唔值得再浪費時間比一個垃圾論壇。

只要做好這裡,吸引更多不同聲音,不學佢地咁負面、批鬥、互相指責,這裡一定可以做得好過那邊多好多。

論壇本身只是一個平台,價值是零,有質素的分享內容才有價值,做好這裡,和而不同、正面樂觀、互相支持、才可吸引更多有質素的JM。

BK都有佢垃圾堆既作用既,吸引力法則,吸晒一班垃圾、精神病患者過去,圍威畏,其他論壇就會健康好多了。:+1:t2:

11個讚

唔該晒

如果你唔介意以前啲留言可以畀人睇到,咁係唔使搞到禁訪。

想知需時幾耐?

腳毛留了10年,或多或少會透露自己嘅事,屏蔽了亦是好事。

1個讚

咁就要搞到禁訪啦

我諗我要恨心d,不過又未可以咁做:joy::joy: