如果你哋已決定唔會返過去而又想刪除亡國戶口,千祈唔好搵亡國admin凍戶口。
戶口凍結後你所有的留言都重會畀人睇到;想「刪戶」的話,不如去亡國公海開舖介紹呢度,咁應該會好快被禁言30日;30日「重生」後再開舖推介BD就應該可以順利被禁訪,啲留言自然會永遠不見天日。
如果不幸已被凍結戶口,可以作啲理由要求解凍,然後開始以上操作以達至變相刪戶。
如果你哋已決定唔會返過去而又想刪除亡國戶口,千祈唔好搵亡國admin凍戶口。
戶口凍結後你所有的留言都重會畀人睇到;想「刪戶」的話,不如去亡國公海開舖介紹呢度,咁應該會好快被禁言30日;30日「重生」後再開舖推介BD就應該可以順利被禁訪,啲留言自然會永遠不見天日。
如果不幸已被凍結戶口,可以作啲理由要求解凍,然後開始以上操作以達至變相刪戶。
我只係將一年前舊post(其中一個hit post),內容修改為www.babydiscuss.com 及簽名檔再有BD & nomorebk,好快已被禁言。
當然我係預見一年前舊post,呢幾日會再上水。



多謝提醒呀~
唔該哂
禁言有期限,搞到禁訪就可以安樂晒…
呢個帖好有用,推!
我係咪要登入去睇吓禁言定禁訪?
換埋張相係BD公仔先 
留名學野。
如果你記得近期喺邊度留過腳毛,搵返佢嚟睇都會見到…
你話已被禁言,記唔記得幾時嘅事?為期幾耐?唔記得就真係要登入睇下…
要登入才知係禁言或是禁訪 


我唔想再登入去 


同意,正常人唔想碌返去個垃圾堆裡邊~
望都己經唔想望多一眼,何況係再login入去?咪攪。
I agree w/u ![]()
![]()
![]()
由班垃圾自己係垃圾堆中繼續自戀吧,真係唔需要再回頭,亦都唔值得再浪費時間比一個垃圾論壇。
只要做好這裡,吸引更多不同聲音,不學佢地咁負面、批鬥、互相指責,這裡一定可以做得好過那邊多好多。
論壇本身只是一個平台,價值是零,有質素的分享內容才有價值,做好這裡,和而不同、正面樂觀、互相支持、才可吸引更多有質素的JM。
BK都有佢垃圾堆既作用既,吸引力法則,吸晒一班垃圾、精神病患者過去,圍威畏,其他論壇就會健康好多了。
唔該晒
如果你唔介意以前啲留言可以畀人睇到,咁係唔使搞到禁訪。
想知需時幾耐?
腳毛留了10年,或多或少會透露自己嘅事,屏蔽了亦是好事。
咁就要搞到禁訪啦
我諗我要恨心d,不過又未可以咁做
