係
你過左黎呢邊
Just to say hi 

你好呀
過左黎好好多,唔需要再對住班指桑罵槐,日日怨天怨地既怨婦。
我之前成日睇你post
你係高質素jm 
我從來都只是一個不學無術,與世無爭既C9咋。我唔似似有d人咁高尚,喜歡踩低人抬高自己。
係有d身有屎,心有鬼既JM,時時追住我唔放,但我都從冇話過佢地半句,係唔明佢地唔知嬲咩啫,我唸只有佢地自己才明吧。


嬲妳唔做共黨囉

奶共唔係位位都受架
同埋佢地諗野唔同,佢地更直玻璃心到一個點
其實你EQ好高,可以不溫不火去回應。又可以同對方交手咁耐!勁!
只有你可以堅持到咁耐
我一直只講道理,不會出口傷人,但有d人自己其身不正,對號入座,就不在我控制範圍之內了。
佢地對我不實既指控亦從來影響唔到我,因為根本唔係事實,我從不上心,亦唔會記佢地邊個打邊個。真係冇佢地咁得閒。
不過正正係佢地自己既言行,實實在在地在網絡上反映佢地自己既人格,自己令自己出醜人前,都幾可憐。
無錯。因為通常D人係自卑、妒忌所以將一啲微不足道嘅事都要記住心裏面。
我真係好少狂抓,偏偏佢地抓著我唔放,無論點,我都續一禮貌地回應。別人失格,自己都唔可以失禮架,right?
都係,自己既心態好重要。
自己都冇信心既人,才需要上網找「認同感」,踐踏人去抬高自己,果邊好多呢種人,有d JM分享下靚靚餐具,生活態度,d女人係要指桑罵槐,估人地咩背景。每一件好事,都可以唸到最陰暗最差的情況。就可想而知果邊聚集咩女人多,呢種文化永遠改變不了,離開絕對不可惜。
我就比較低能d,買咗件好玩玩具/好食嘅嘢都會同朋友分享,可能價錢未必貴!
因為我要保持心境年輕
自己開心就好。
有時見到好好天,呼吸到清新既空氣,己經可以好開心,開心唔係用價錢去衡量。
佢地係對唔同立場既人,有理冇理指罵,我唔敢大海回貼,唯一一次就係NBA球員“STAND WITH HONG KONG"件事, 啲小粉紅實在太過份,我睇唔過眼出左聲,有埋數據列曬出來,數據仲係出自佢地自己人報紙《星島日報》,點知,佢地連自己報紙都唔睇唔信,係咁歪理連篇,幾個人圍我,我日頭係公司都好忙,冇咁多時間同班5毛變態藍C糾纏,唯有唔复算數。
嗰班人,冇個講道理,怕怕,有時會諗,佢地點同仔女溝通?都幾好笑,我同事親朋戚友未見過30歲以下係藍,但亡國藍C話佢地仔女係藍,都唔知佢地係被騙或自欺欺人。
唔回就啱
所謂「好佬怕爛佬,爛佬怕咩呀?」
無謂同佢地同化。
其實我想知我acc 咁多年,都好多私人野講過,但我都起碼成年無入過,咁我已前開過既post 可以點處理?
一年之前ga post可以delete內容
有時諗下,我地YC斯文人多,唔想同班蠻人嘈,其實我地人數一啲都唔少。
主要係,班蠻人係專業5毛,24小時返亡國工,而我地 WEEK DAYS 真係冇咁多時間同人嘈。