有啲嘢想同亡國過嚟的會員講....

有排攪:sweat_smile:話晒咁多年腳毛都留低唔少:woman_facepalming:t2: 唔知我del幾耐先del得完:rofl:

續個post入去delete ?

我delete都就delete,昨天俾佢地係到話我平徵BB野扮富櫃,痴到一個點

係呀⋯平時反工邊有咁多時間咁樣嘈呀⋯仲好意思話煩,邊個煩都未知

我都覺得佢地好煩
少少野就睇人舊post起底

果邊啲人同佢嘈都廢事,多年前我有好多初生奶粉sample, 朋友係診所姑娘留俾我,咁當年搶奶粉都搶得緊要,我咪平放出去,點知啲人一句話湊住bb 唔去得遠,我都湊住bb囉,我仲要揸車由九龍揸入去粉嶺,仲要點埋我去到佢屋企樓下俾佢,我油錢都蝕埋,仲要好似我呃佢咁唔該我都無句

真係好痴線,我好少係果邊買賣,廢時比人起底

係呀,而且上網都係消磨下時間啫,同人嘈真係好無謂,正常人都唔會咁易同人嘈交啦。

來者不善既人好容易分別,無視就算。

2個讚

明嘅自然會明:laughing::+1:t2:

2個讚

太有頭腦了 個邊少左一批人後 更加專制

我吾得 lor
無可能同佢地對答

1個讚

其實我都好似同「空氣」講野一樣,我講咩佢地都好似聽唔到,轉頭又講返同一堆野。

例如,講支持成立獨立調查委員會,係可以要求調查所有持份者,轉頭佢地又話問點解要只係查警方?都話左可以調查所有人囉。

講10次都重覆問,唔肯開耳聽人講既人真係好難溝通:laughing::laughing::laughing:好似d7老80咁,好萌塞塞:rofl::rofl::rofl:

1個讚

你應該一直同緊機器對答:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

佢地根本眼盲耳聾,總知同地佢諗法唔同,就追住你黎咬唔放

1個讚

咪理喇
Post 條 BD link
一於keep 住玩玩
直到佢禁妳言,屏蔽妳所以留言為止

那地不宜久留

2個讚

好⋯我諗住咁玩

當妳死心地撒
妳就吾會留戀

但係點解開照你名個帖唔可以同板主投訴咩?正路一早封艇。

封左之前果次都封左,我投訴過,根本係藍底:woman_facepalming:t2:

時政不會封
什麼都不受理