有啲嘢想同亡國過嚟的會員講....

咁一路都好少一錯就封戶的…

绝世好橋

唔好扮黃,猛咁屈人系藍,過尼搞分化,我驚你地第日自己系咩色都分唔清,兩頭唔到岸,精神分裂!Ghappy_gif

1個讚

出過個post曲線宣傳 + 回覆直接打呢度網址,

charlotte 係好耐了, 先前係會員,其後轉了做主版, 我知道佢個仔讀邊間學校. 另外ROSE唔識, 應該係五毛!