幾多窮父母生仔係為左用佢來做投資工具…
但悲慘ge係窮人仔女能夠改變命運得好少…
唔識教,唔係錢問題,係價值觀問題
冇錢冇得學樂器 電腦上網 ipad 手機 補習 同朋友出街玩 放長假一家海外旅行
中學畢業之後大專大學學費生活費又係一筆數
再大D之後個仔太廢, 搵得少錢但仲要俾超過一半錢做家用
成世冇自己人生
問題係父母是否有教養小朋友嘅能力,貧富問題反而唔係最大。
細路仔從小就要教育,唔係寵溺。生活本來就必須透過努力才可以享受成果,如果父母習慣咩都幫啲仔女做噻,細路只會習慣享受成果。呢個現象香港絕對唔係獨有,成個亞洲都比較普遍。
其實我都buy
係價值觀問題好大
細時都窮,成日聽大人講等上樓,攪唔掂就攞綜援,由細聽到大。又話邊個攞綜援唔駛做好嘆咁。
而家諗番佢地唔會教仔女讀好d書,用知識改變命運,呢下最恐怖。
家下我屋企真係有個人成三十歲都無打過工,唔知日日係屋企做乜。
我二十歲出黎做野,接觸多左人先知呢d思想係幾可悲。
真心好多呢d人,寧願打散工,排公屋,拎綜援,因為做同唔做最後都係差不多…卦
我buy,
朋友老爺奶奶退休中學老師同校長
會幫手上朋友屋企睇孫 (有姐姐)
簡唔中會揸車同兩個孫去圖書館、科學館、OP睇下魚、海豚。
兩公婆完全可以放心揾錢
媽媽羅女士說,家中的桌面電腦早在2005年購入,主機、二手屏幕連鍵盤滑鼠不用五千元,母女一直都小心使用電腦,避免不必要消耗,至今仍可傳電郵,卻未能支援女兒疫情期間的學習:「一路都保存得好,盡量少用,不會打機或煲劇,但原來再努力保存,舊機底板都是支援不到新軟件及程式。」
大教育平台早前獲一個基督徒家庭資助,購入1,000部Lenovo手提電腦送予有需要學生,黃同學說,她得知消息後馬上透過就讀學校申請。她形容獲贈電腦心情輕鬆了不小,但一直不敢啟用,繼續用手機學習:「未用過手提電腦,怕多手弄壞,想慳得就慳」。
大家覺得呢個算唔算「窮人思維」的體現?
錫住部電腦用,以為唔會壞,
15年後先知原來電腦零件本來就會過時,
因為驚中毒驚壞,有新電腦都唔敢用,影響學習…
理解唔到佢既諗法!申請到又唔用,不如轉贈比其他人…定係佢諗住賣出去賺錢?
咁佢申請嚟托 ![]()
算,有d人係咁
所以窮人唔好生,慳埋D小數,完全唔識投資未來,最慘係教到下一代都咁諗,有幾多人幫都冇用。
我間中返母校,發覺原來今時今日仲係有家長叫個女唔好讀咁多書,讀完中學就好出黎做嘢幫補家計。呢類多數港老夫配大6妻
我當年屋企就係咁,我中4開始返PT,考完會考就要搵FT做,成家都又窮又懶,好好彩我工作經驗教識我擺脫窮人既思維,同埋我個人唔懶,我鍾意做人充實D 
其實好多時話係價值觀同教育問題,但呢一代仍然好窮,但又生小朋友嘅人真係可以教到下一代?如果思想心態係夠好,應該自己已經脫左貧?
唔係呀… ![]()
信呢D父母真係害自己一世
篇新聞有講個女因為驚中毒,又以為部電腦又未裝防毒,所以唔敢用:
羅女士估計,女兒是擔心防毒軟件費用會對她帶來額外負擔,「她說擔心中毒,怕防毒軟件只得30日試用版,打算等復課回校請教老師到底電腦是否有防毒。」羅續說,即使老師稱需買防毒軟件,也要待疫情後才可購入,得悉女兒手機仍可應付學習,只好容後再議,「否則中木馬(程式)就恭喜發財」。其後校方表示,該電腦在送予同學時已安載防毒軟件,會派教職員教導同學使用。
十幾年前就真係易中毒,但而家你普通上網睇片做功課的話有咩機會會中?
就算你擔心,你都WHATSAPP交得功課,點解唔問埋老師防毒問題?
疫情之後先買得防毒又係莫名其妙。
一直鍚住唔用部舊電腦,唔單止浪費左個學習資源,仲令個女同資訊脫節…
李蘊個大6老母推個女做奀星,博到嫁有錢佬雞犬升天,彭順小3又係,亡國老母普世價值,嫁到有錢就是嫁得好,離婚可以刮到一筆。