強烈要求取消中史科及世史科中國部份

邊個Miss唔識煮蝙蝠,直接DQ!

:+1:

我好彩有能力可以自己教,但其他學生就真係慘。歷史本來係根黎,冇歷史知識個人冇底氣,唔了解呢個世界好多事件係有連繫有因果。歷史訓練對一個人中立性、客觀性同分柝資料既訓練係好有效。但依家開出嚟既花係爛花,呢d根都唔知斬唔斬好…

1個讚

不遠矣

寧願吾學都吾好學假野
爛花不如不開花
反正花果凋零

2個讚