強烈要求取消中史科及世史科中國部份

元朝歷史又係中國自己意淫,明明就亡左國,蒙古人響中原地區建立政權,又要講到成吉思汗既光榮有佢地分咁,響人等上漢人南人排最後兩名呀…

絕對贊成,直接上洗腦科啦,攪咁多野做乜,老師又辛苦學生又辛苦 :baby_girl02_angry:

而家咪調返轉頭⋯

個次只係父母用滕條敎仔, 就比人亂編故事
全靠個次用滕條敎仔, 個仔今日先可以出人頭地

如果港共同中共直頭唔比用中立思考去睇所有關於民族既議題,我建議由今日起,所有家長應該要教小朋友同中國進行歷史同文化上既切割,教佢地用第三者身份去睇中國,保持客觀頭腦同中立性,以對抗同制衡港共既洗腦教育。

最重要係,任何中國受苦受難既歷史,同任何一個東南亞民族被西方殖民、印第安人被西方入侵者屠殺一樣,都係一段同自己無關係歷史。我地可以為呢D惡行而保持道德上既憤怒,但唔需要動氣,用冷眼旁觀去睇所有歷史事件就得。畢竟果D事發生響中國,同我地香港人無關。

我已經用同樣眼光睇64。所以別國發生64屠殺我好難過,不過只係作為一個有人性既人類去睇,同所謂民族、文化無關。

岩呀,點解讀歷史都未知啦佢地

一個成功,一個失敗。
咁毫無疑問,失敗嗰個一定係日本啦~

冇可能! 明明刁大大先係先驅,係成吉思汗抄佢,一定係!

係,你啱:+1:

我哋偉大嘅刁大大係與天同壽、日月同光,一定係在佢道成肉身之前,經已將「一戴一露」嘅刁思想感應俾成吉思汗,叫佢先去探探路,同歐亞各國先打個招呼:rofl:

1個讚

取消讀書算啦
一陣音樂堂學西式樂器又唔高興
家政堂又話唔整唐餅整西餅

pe 堂打籃球又話外國嘢…

可以學二胡,學整光酥餅同跳絲帶舞呀

廣場舞…

唱小蘋果

1個讚

咁偉大的大大會吾會其實係不停轉世的靈童?
已經有 5xxx歷史。
第一世係盤古初開時的神農氏咩氏物氏發明生火煮食,養蠶做衣服。。。。

1個讚

音樂堂只可用二胡,琵琶,中式樂器上堂,伴奏;
家政堂只可拉面皮,煮熊掌,烹煮穿生甲,可自行選擇材料,背部向天便可;
PE堂只可踢“促菊”,

最緊要學煮蝙蝠

1個讚

要學懂4食,刺身,煲湯,打邊爐,串燒

1個讚

咪即係國民教育,佢地不嬲都想做

重要學捉

Exactly, 日本天皇而家無晒實權,真失敗

1個讚

唔教歷史,都會係其他科目洗腦
其實歷史訓練好重要,但係香港呢個制度下真係唔知可以點⋯⋯
要家長自己教又有困難,因為唔止講啲事件俾細路聽咁簡單,仲有閱讀原始資科嘅方法、歸納資料、分析立場等等,要有系統咁學(講緊中學生、小學生仲可以教得簡單啲)