強烈要求取消中史科及世史科中國部份

作為家長,我要求全面取消中史科及世史既所有中國部份。既然中共同港共咁驚學生答案會唔愛國、冇民族情懷,最好全面取消佢,掩耳盜鈴,咁就唔驚有人問同答佢地唔鐘意既答案,藍絲同奶共者應該最開心。

而唔掂中國史,香港人又可以全面同中國響歷史上切割,黃絲們唔會反對。

強烈要求教統局奶共局長全面取消中史科及世史中國部份!

5個讚

贊成.
中國歷史部份就由楊利偉上太空講起, 等人知道祖國科技先進偉大.
但千祈唔好提蘇聯同美國幾時上太空.

1個讚

教育局不如直接開一科"歌頌祖國科"
考試一小時,不停寫文歌頌祖國…
佢哋滿意未

2個讚

我覺得要徹底d,要所有中國字眼都唔提,例如香港係1840年無啦啦比左英國。

根本就唔應該提香港曾經受英國統治

1個讚

中國兩個字要變成佛地魔咁︰

試比較日本明治維新與及「那個」國家洋務運動。

1個讚

or寫偉大的 袓國. 祖國前面要留一個空格, 以示尊重

1個讚

太尊貴了,最好提都唔好提。

依家唔係有本現代出版社既教科書,夠膽死寫1840年香港割讓左比英國,但主權仲響中國度咩?根本有邏輯矛盾,當人智障。

當年八國聯軍都冇料到,偉大的祖國以一敵八,依然屹立不倒:rofl:

1個讚

我寧願完全唔讀中國史。我會自己教返個女香港史。

所謂當年偉大祖國以一敵八,佢依家仲響台灣呢。不過呢個祖國好快會成為歷史,因為台灣好快會由中華民國變成台灣國。預早恭喜佢地。

當年以一敵八嘅英勇將領們,全是偉大共產黨員嘅列祖列宗:rofl:

還有, 第二次世界大戰擊退日本, 所向披靡, 勁到呢

好似成吉思汗咁一帶一路打到歐洲

再寫落去, 我地會重新編寫歷史 :baby_girl12_tehe:

咪係,迫到東瀛小國無條件投降:rofl:

成吉思汗就係甴大大「一戴一露」嘅先驅:rofl:

東瀛小國從此要年年朝貢

再次成功征服亞非拉, 重拾亞非拉的主權

應該歷代所有皇帝是曱大大歷代祖先就冇錯。

1個讚

8964有一班不肖子女係天安門聚眾尋釁滋事,偉大嘅共產黨用比父母更偉大嘅愛心感化逆子逆女,雖然班暴徒分贓唔勻互相毆鬥,幸好有為人民服務嘅人民解放軍疏理協調,最終成功解決紛爭,沒有死一個人:rofl: