咁都得?仲選乜呀?直接委任啦😡

【霸王硬上弓】 梁君彥宣佈直接委任陳健波主持內會主席選舉


圖片

係喎, 好鬼嬲呀…

上帝要你滅亡

黎明前一刻系最黑暗

1個讚

將佢個名交去美國果個香港人權法

其實由李慧琼好肉酸咁坐上主席位,議員仲有需要跟議事規則辦事嗎?

同意直接委任。

今次立會唔唔可以再輸,否則未來,咩惡法都可以在立會通過。

一定要同美國講,已經一國一制
取消獨立關稅地位啦

不如直接欽點邊個做立法會議員啦:face_with_symbols_over_mouth:
痴缐
呢啲制度暴力,藍屍真係唔會睇
佢可以咁做,有日可以強頒財產法

中共已經全方位入侵包括用經濟手段, 用暴力打壓, 用權力破壞法治.
大家實際能反抗到的事唔多, 但大家一定要記住只要有機會反擊香港人就一定要參與.
只要團結才有反敗為勝的機會.

2個讚

我覺得現時中共, 同正苦都好貼合"上帝要你滅亡嘅下一句" 成班人癲晒, 無法紀, 無情理, 想點就點… 但其實佢哋所作所為係加速佢哋滅亡…

1個讚

真係痴缐!!!

咁同直接委任主席有咩分別?仲選主席做咩?

對. 中共之所以夠膽將所有惡行做出面, 其實中共內部問題已經很嚴重, 經濟打擊是前所未見, 依家仲要被世界圍攻.

現在攬炒先係中共唯一的招數

1個讚

咁乜都唔洗選啦,圍威喂自己組個垃圾會得啦 :baby_boy02_angry:

真是嬲!

真係痴晒線

乜制度都無, 龍門任擺, 癲晒

破壞完法治再破壞議會制度:face_with_symbols_over_mouth:

即係同全世界講制度已經崩潰

立法會已經變成垃圾會:rage: