【霸王硬上弓】 梁君彥宣佈直接委任陳健波主持內會主席選舉

係喎, 好鬼嬲呀…
上帝要你滅亡
黎明前一刻系最黑暗
1個讚
將佢個名交去美國果個香港人權法
其實由李慧琼好肉酸咁坐上主席位,議員仲有需要跟議事規則辦事嗎?
同意直接委任。
今次立會唔唔可以再輸,否則未來,咩惡法都可以在立會通過。
一定要同美國講,已經一國一制
取消獨立關稅地位啦
不如直接欽點邊個做立法會議員啦
痴缐
呢啲制度暴力,藍屍真係唔會睇
佢可以咁做,有日可以強頒財產法
中共已經全方位入侵包括用經濟手段, 用暴力打壓, 用權力破壞法治.
大家實際能反抗到的事唔多, 但大家一定要記住只要有機會反擊香港人就一定要參與.
只要團結才有反敗為勝的機會.
2個讚
我覺得現時中共, 同正苦都好貼合"上帝要你滅亡嘅下一句" 成班人癲晒, 無法紀, 無情理, 想點就點… 但其實佢哋所作所為係加速佢哋滅亡…
1個讚
真係痴缐!!!
咁同直接委任主席有咩分別?仲選主席做咩?
對. 中共之所以夠膽將所有惡行做出面, 其實中共內部問題已經很嚴重, 經濟打擊是前所未見, 依家仲要被世界圍攻.
現在攬炒先係中共唯一的招數
1個讚
咁乜都唔洗選啦,圍威喂自己組個垃圾會得啦 
真是嬲!
真係痴晒線
乜制度都無, 龍門任擺, 癲晒
破壞完法治再破壞議會制度
即係同全世界講制度已經崩潰
立法會已經變成垃圾會