不如成個立法會佢自己委任曬啦 cls
賤制派根本睇唔到9月會蠃,而家硬上弓要攬炒 9月民主派勝利,班PK 一樣亂嚟 到時又有pK 官員出來話立法會只係遊樂場
成班野狼唔係戰狼 戰狼尚有策略, 野狼係亂攻擊。
痴線
痴Q線!建制派無法無天!