咁都得?仲選乜呀?直接委任啦😡

不如成個立法會佢自己委任曬啦
cls

賤制派根本睇唔到9月會蠃,而家硬上弓要攬炒
9月民主派勝利,班PK 一樣亂嚟
到時又有pK 官員出來話立法會只係遊樂場

成班野狼唔係戰狼
戰狼尚有策略, 野狼係亂攻擊。

痴線:angry:

痴Q線!建制派無法無天!