因為連丁點希望都無,何來失呢
8個讚
無期望就唔會有失望
2個讚
以後要自己教仔女禮義廉恥,將香港核心價值承傳落去,唔好變到大陸人咁無良
玩完
5使返大陸讀書,香港教育已由黨指揮了
d b6人都唔使來香港讀書, 以後河水不犯井水
可以點…唉…又走唔到
1個讚
50年提早30年結束
佢響學校學知識就得,價值觀我自己教返。依家響香港生活,只要係有正常價值觀都覺得好攰。又要搵錢養家,又要驚個政府毒害下一代思想。日防夜防,家賊難防,依家好明點解。
5個讚
唔好生,真心果句
3個讚
阿爺都未出聲,楊狗已經衝出嚟奶共!
2個讚
話要求取消果條題目喎,而家考試咁兒戲,好唔公平囉
真係要睇住自己既細路,好好教佢地
姓楊果個奶共係最專業。
看來楊狗想更上一層樓
狗永遠都係狗
未生又走唔到就唔好生, 生左, 要出去讀.
真心
始終答題係要跟學校指引先會有分. 而+太極端, 好難學校敎一套, 返屋企又敎另一套, 始終有一套要入腦
3個讚
真係好心寒!
廢柴當道,佢自己仔女就不受其害!
1個讚
所以能力負擔到就讀住國際學校或者私校先,大小小送出國,津校和直資學校會有黃絲教師但不敢發言,就係所謂d家長聽到小朋友講上課情況就誤定係黃絲,和有大多數校長都係要親中,之前聽過話有小朋友讀津校上課時講有關警察暴力問題,點知成堂罰企在課室門外,一早巳經浸入學校到洗腦,原來佢地須要咁樣教下一代先叫好。
3個讚
只要係本地學校都唔係好架啦.