對香港教育已經唔再失望

因為連丁點希望都無,何來失呢

8個讚

無期望就唔會有失望

2個讚

以後要自己教仔女禮義廉恥,將香港核心價值承傳落去,唔好變到大陸人咁無良

玩完

5使返大陸讀書,香港教育已由黨指揮了

d b6人都唔使來香港讀書, 以後河水不犯井水

可以點…唉…又走唔到

1個讚

50年提早30年結束

佢響學校學知識就得,價值觀我自己教返。依家響香港生活,只要係有正常價值觀都覺得好攰。又要搵錢養家,又要驚個政府毒害下一代思想。日防夜防,家賊難防,依家好明點解。

5個讚

唔好生,真心果句

3個讚

阿爺都未出聲,楊狗已經衝出嚟奶共!

2個讚

話要求取消果條題目喎,而家考試咁兒戲,好唔公平囉

真係要睇住自己既細路,好好教佢地

姓楊果個奶共係最專業。

看來楊狗想更上一層樓:sweat:

狗永遠都係狗

未生又走唔到就唔好生, 生左, 要出去讀.
真心

始終答題係要跟學校指引先會有分. 而+太極端, 好難學校敎一套, 返屋企又敎另一套, 始終有一套要入腦

3個讚

真係好心寒!
廢柴當道,佢自己仔女就不受其害!

1個讚

所以能力負擔到就讀住國際學校或者私校先,大小小送出國,津校和直資學校會有黃絲教師但不敢發言,就係所謂d家長聽到小朋友講上課情況就誤定係黃絲,和有大多數校長都係要親中,之前聽過話有小朋友讀津校上課時講有關警察暴力問題,點知成堂罰企在課室門外,一早巳經浸入學校到洗腦,原來佢地須要咁樣教下一代先叫好。

3個讚

只要係本地學校都唔係好架啦.