係,課程要依照教局
經過今日,決定送女去留學
原本諗住大學先, 睇來而+都要揾地方去
我都係,唔等了
我都係,一早巳對香港教育失望,
小朋友讀書前巳考慮好耐,讀咩學校好?乜學校都報睇下邊間收見步行步,最後國際學校收左就慳d洗都比佢讀,希望佢地識得思考,對與錯。
真係有能力都送細路去國際學校,其實有d都唔係好貴,同直資差唔多
自己走唔到,都希望下一代有條件離開
本地教育真係食屎
其實我地班黃家長可否自己組織小朋友教常識同埋通識,好似《十年》果d地下讀書會一樣。輪流到對方家長屋企搞。多人做,大家都來自各個行業,編寫資料同埋課堂討論內容都可以做得好好。始終唔係所有人都可以走得到,你一個小家庭得幾個人,要對抗成部洗腦機器好辛苦,不如搵多d同路人一起。真心想幫手。
我都覺得今次家長同敎師係要團結
成日想小朋友讀書唔叻冇問題, 但要有良知…
今日見到新聞, 真係好驚好驚…
都係要送小朋友去外國…
離唔離開後話, 點都唔可以被洗腦
其實大部份叻ge老師都係黃(因為有批判思維),只係大家無能力反抗個制度
藍師多數算廢老垃圾
依家政府仲話考慮取消通識,將d學生train返以前
長遠而言,新移民愈來愈多,真香港人細路愈來愈少,到時真係劣幣驅逐良幣,俾班大6人雀巢鳩佔,香港就玩完>_<
係,有知識先有判斷能力,唔係滿腳牛屎仲用番幾廿年前個套黎管治香港。
已經佔晒啦, 公屋大部份都係b6人, 新私樓同豪宅都係大部份b6人
已經玩完
恕我悲觀,早幾日同適婚的朋友飯聚時,我都勸佢哋如果無法離開此地,要認真考慮清楚生唔生小朋友
之前去d普通地區學校開放日,d華裔學生全部講普通話,態度差,完全溝通唔到
得d友善ge南亞裔肯用英文講野,真係不知所謂
D新腥香人(大陸黎個乍)大部分一黎到腥香又要包有屋,又包生仔(醫療服務),又要香港人幫佢地供書教學,又話不足缺乜缺乜?點解唔用自己勞力去搵錢?呢樣個價值觀同香港人巳經好大出入,仲要小朋友同佢地下一代同相處讀書?玩完。
原本無諗住送小朋友去外國讀書,而家真係要送
我都冇唸過咁早送小朋友出國,但冇辦法。將來等小朋友畢業回港既話就用佢地思維打倒現金的新腥港人。