大家點睇海洋公園?

同意。

樂園咁樣俾人咁搞真可惜。

冇咩香港人會慣用被人「統治」嘅個字眼,好突厥。
正常只會寫「管理」間公司。
或者係嗰位員工有心用「統治」呢個字,暗藏玄機。 :rofl:
另每間公司都會有稱職嘅員工,但唔係一個唔執嘅理由。
再注資只能幫到營運至本年底,隨後又點?
如果繼續係呢班高層「統治」海洋公園,海洋公園又如何生存下去?

1個讚

我支持留海洋公園, 但要抄咗姓孔條二世祖先.
D港媽成日話長隆好玩好多啦, 海洋公園比下去, 但我一家四口冇回鄉卡(擺明唔申請), 冇得去長隆, 要留返個海洋公園俾我呀!

筆錢用喺其他地方會更造福香港市民,例如醫療。

但諗起海洋公園啲動物唔知點算。

如要注資一定要換過晒班管理層

咁你要睇長遠,疫情過後唔好市就梗架啦,但會永遠都唔好市嗎?唔係架嘛。

而家海洋公園最大問題係班管理層,而唔係公園本身。

自己想海洋公園KEEP係度
咁第時小朋友想睇動物唔洗下下要去外國先睇到
同埋連海洋公園都無埋
咁小朋友仲有咩童年回憶
香港已經無咩娛樂場所
郊野公園又話要起樓

16-18 個市唔係差,但都蝕緊wo

動物園本身就係唔人道

咁係因為689條茂里換咗盛智文走嘛,佢有心做,亦做得有聲有色。(雖然盛都奶共,不過佢係有頭腦,亦做得好)

其實圈養動物你而家就咁放走咗佢亦都唔見得有幾人道

我估都係揾其他動物園接收啦,唔通好似大陸咁等佢地餓死咩

香港人有真普選, 我咪讚成救海洋公園囉!

都低能嘅, 寫信果個出街睇下個香港幾美好丫, 俾班垃圾管治到咁樣, 可以嘅話真係想執咗個香港去呀(即係依家成日講嘅攬炒).

有邊D人最怕推倒重來? 係果班既得利益者!

問題係長貧難顧,問銀行借錢都要睇plan啦,而家伸大手板就拎錢…
冇左係可惜架,不過呢個世界好多嘢都可惜

身為員工,你有幾喜愛份工都好,公司差就係差,怪就怪政府,點解反而講到好似香港人錯咁

2個讚

係囉,香港市民做得d乜

12-14 呢三年係有賺到錢,呢段時間大陸經濟的確係增長得快好多,亦係香港自由行高峰。迪士尼 08 奧運賺唔到,09 豬流感又賺唔到,10 年開始有好轉但最低工資成立左,拖慢左起色。

如果唔係內地搞文件嗰啲麻煩,迪士尼擺係深圳應該係最好,一來成本低過香港,亦有更大面積去起迪士尼,內地人容易去,香港、澳門人要去玩都唔困難。本來佢係諗住吸引東南亞旅客,但東南亞 2000s-2010s,消費得起香港嘅就只有新加坡、汶萊,台灣、馬拉同泰國都算係東南亞中上都唔係個個畀得起錢,而印尼、菲律賓、越南呢啲就更加唔洗講,佢哋係 2010s 後先大進步,但都唔係個個消費得起。嗰陣新加坡、汶萊兩個國家夾埋都冇 6 百萬,可以負擔消費人口都唔會多,所以 06 年落成開始,國際旅客都未試過超過 30%,反而內地年年冇 40% 都有 30%,變左過份依賴內地遊客。海洋公園亦係,4:4:2 比例,但海洋公園做得好過迪士尼嘅地方就係有入場費低啲,有動物,玩樂性亦高過迪士尼(即係如果你係一班後生仔,你都覺得海洋公園好玩啲),佢亦有自己香港特色,其他樂園搵唔到。反而迪士尼就冇自己港式/中華特色,美國大街、明日世界、夢幻樂園呢啲其他迪士尼都有,餐廳食物、商品亦係冇特色/新鮮感。反而上海迪士尼有融合十二生肖、花木蘭、中國武術/雜技,呢啲肯定其他迪士尼唔會有,亦迎合到內地訪客口味。唔係話盲讚上海迪士尼,香港軟件勝過硬件,但上海硬件勝過軟件。

1個讚

香港人去過一次迪士尼都覺得麻麻,除非真fans

筆錢54億不是捱到一年,只能捱到年底。
其中30億即時要用來還商業借貸。

個問題係好事都唔會賺錢。表現最好果兩年都賺唔夠2億,而家拎54億,幾時可以回到本,衰啲講連息都唔夠還。