大家點睇海洋公園?

政府突然提出50多億元拯救海洋公園撥款申請,好多人話唔救。有人甚至覺得應該用園地起樓,發展地產…

我個人希望救海洋公園,雖然近年來因為太多遊客,好少去。但係海洋公園最初係香港人o既公園,小朋友都係透過呢度第一次接觸到真正海洋動物,有好多美好回憶。記得沙士時期,呢度係唯一可以帶小朋友去下o既地方…如果用來發展地產,結果只會益富豪。
今日見到海洋公園員工封信,覺得好sad​:disappointed_relieved:

【一封海洋公園員工的來信】

「你好, 本人剛在閣下的Facebook內看到 “ 一個依賴大陸客、唔貼錢就會執的海洋公園,還值得救嗎?” 的標題, 有感而發, send email給你, 本人是在海洋公園的其中一位員工, 做了十二年了。
「我在公園的年資不多不少, 但每日工作得很開心, 看了你出了還個post, 我想邀請你來公園, 看看我們的工作情況, 我們每天都做著自己喜歡的事, 例如園林部, 所有花草樹林都打理得很好, 是用心種植的成果, 例如餐飲部, 連員工都覺得員工飯堂的餸菜好味, 是用心烹調的成果, 例如動物部, 你知道海洋哺乳類動物部有數條海豚, 是因為外國有些地方, 因經營不善, 或被唯遺棄, 我們都接收了, 由接收前身體有毛病到後來醫療團隊和訓練員日以繼夜的悉心照顧, 變成身心健康的活寶貝, 是因為用心相處用心照顧的成果, 希望這裡是牠們最後一個家, 這些在人工飼養的海豚毫無疑問, 不再適合野放, 要放? 放到那裡? 請參考外國很多案例, 野放後很快就死亡, 我希望閣下到來, 親眼目到動物和訓練員的相處情況, 訓練員絶不介意跟你分享和動物相處窩心的小故事.
「本人來函的主要原因, 不是因為要爭取什麼海洋公園是什麼香港人的公園, 什麼集體回憶, 而是之前由盛智文做主席的時代, 那時也有大陸客, 為什麼那時沒有人唱反調呢? 因為那時大家都共同做著喜歡的事, 是對的人做對的事的年代, 充滿人情味的年代, 之後由梁振英換走盛智文, 再由不懂經營主題樂園的銀行家孔令成上場, 轉盈為虧, 以致令海洋公園落得如此下場. 我們無法選擇管理層, 無法選擇什麼統治手法, 每日只是用心工作.
「作為公園一份子, 我也不認同只依賴大陸客, 但有很多人畢生也沒機會可以一次過看這麼多動物, 有些小朋友或成年人, 無法養動物, 也可以近距離感受訓練員和動物的相處, 知道除了人與人之間的愛, 更有人和動物的愛, 更可以親眼感受樂園的歡樂.
「十二年裡, 接觸過很多遊客和動物, 感受特別深. 我不是要游說閣下爭取撥款, 也不是想得閣下認同, 只想閣下明白, 理解我們的情況, 我們無法選擇管理層, 無法選擇什麼統治手法, 但相信公園裡不只我一個, 能夠選擇自己歡喜的工作, 能令可以一生也許只會來一次的遊客帶來歡樂, 每天上班是快樂的, 有意義的.
「問題是用合適的方法處理, 而不是一眾鍵盤戰士寫道: “圏養好慘! 執咗佢啦!” 講好易, 執笠好易, 但問題仍然存在. 期望你來公園走一趟, 期望你來跟員工對話, 跟訓練員對話, 不求完全認同, 只想你明白和理解. (以上純粹自己心聲, 不代表所有員工)」

PS:「個人的想法是, 海洋公園有最專業的人材, 有誰可以帶我們走出這個困局? 至於誰統治, 用什麼方法統治, 員工是不能選擇的, 請大家不要抹殺員工的用心和付出.」

原文: https://www.facebook.com/chuhoidick/posts/2969658109766760

自己管理不善就要香港人貼錢?
咁賺錢嗰陣又無分返d俾香港人?
同埋咁樣貼落去貼到幾時? :baby_girl02_angry:

寫呢篇文嘅人好奴僕的思想,打份工但想揾人統治……

老實講盛智文:speak_no_evil:
雖然佢奶共,但共共唔騷佢:smirk:
在管理海洋公園而又最風光時代係佢:see_no_evil:
而家嗰班都是垃圾中的垃圾:face_with_symbols_over_mouth:

3個讚

Thx for sharing。

其實,政府會唔會注資海洋公園?都唔係香港人可以決定既事。

希望佢可以做多幾年吧。

我暫時真係睇唔到海洋公園可以有咩轉機可以轉虧為盈,即使捱過今次,下次都係一樣。

1個讚

你哋睇返自己份年報
遊客由2015年開始每年下降,唯獨人工支出每年都上升,

現實係殘酷,海洋公園呢四個字唔係免死金牌,香港人嘅回憶更加唔係藉口,再睇返你哋近兩三年嘅人工支出嘅增長比例,一啲都唔似蝕錢,個人認為都係時候考慮將公園塊地用作其他更有意義用途。

1個讚

記得當年有迪士尼,海洋公園都遇到好大危機,立法會好似都討論過。盛智文上任睇住佢轉虧為盈。要救海洋公園,整個管理層都要換。

何以見得?

其實我個人就覺得唔應該執咗佢嘅,始終疫情過後,外國旅客如有小朋友,佢哋都係鐘意去海洋公園玩。香港都係有個特色主題樂園吸引吓遊客。

不過嗰班管理層就食塞米勒,一定要改組。同埋重新招標揾嗰個有心做嘅老闆。

當然唔係免死金牌,人工結構的確需要改革。起碼管理層唔應該攞咁多!
不過,係唔係拆曬舊野好似大陸咁就最好?China=拆那?!

當然啦,究竟拆咗去定係另覓買家,咁就要睇liquidator 決定

我哋呢啲市民點識咁多,
不過可以肯定就係條港豬噢同高鐵都唔知幾時可以回到本。

其實如果管理不善,或者經營者嘅方向已經再唔適合香港,終究都走唔甩被淘汰,就好似當年荔園咁,都係好多香港人嘅回憶。

一刀切好難,話閂就閂啲動物係真係唔知去邊
放返大自然佢地真係會搞唔掂

最好係改組,搵人頂手
無能力嘅年年蝕錢憑咩加人工?

哦,我只係覺得佢typo,未至於就等同奴僕思想:slightly_smiling_face:

周邊競爭都係一個大問題,
你睇隔離屋,唔計長X,
求其一個商場都可以放隻北極熊吸引人流,你話海馬公園點同人哋鬥?:joy::joy::joy:

https://www.hk01.com/熱爆話題/25527/廣州商場圈養北極熊奄奄一息-雙眼半開合-13萬網民聯署促閉館

就算話係開拓生態遊,試問香港依家邊度仲搵到中華白海豚?
唔通「欲練神功,揮刀自宮,煉丹服藥,內外齊通」:crazy_face:

荔園係私人公司,有佢地營商考慮,同海洋公園公營唔同。我都同意要改組。

我覺得海洋公園都有啲保育同教育既意義既,不過營運模式一定要改,唔可以再依賴遊客。

我知
但正因為咁勁唔gur點解啲友管理不善就要納稅人埋單

根本個心態係過得一個月就一個月,
唔夠?再攞過。

而家呢個政府…海洋公園點改組都冇用:see_no_evil: