大家點睇海洋公園?

慾望無窮,金錢有限…
而家咁嘅環境,飯都冇得開,仲講乜嘢玩樂…

「But you know, when you have a winning combination in business, you don’t break the combination.」海洋公園前主席盛智文(Allan Zeman)在2016年6月接受傳媒訪問,提及海洋公園「被離職」通知只有一個月時心有不甘,強調無理由打破一個一直勝利的組別。打破這個勝利組合的人叫梁振英,他在2014年宣布委任銀行家孔令成為海洋公園主席。

盛智文2014年6月底離開前,海洋公園在2004年至2014年連續11年錄得年度盈餘,盛智文接任主席前,海洋公園2003年錄得年度虧損410萬元,但在2004年開始至2014年一直錄得盈餘

孔令成在2014年7月接過[海洋公園]帥印後,短短4個財政年度累積虧損超過13億元。

係,的確唔可以依賴遊客。海洋公園最初係保育同香港人休閒地方,應該回復初衷。再講,今次疫情對航空業旅遊業都可能有大同埋深遠衝擊,香港人或者未必可以好似呢幾年咁周圍飛,海洋公園應該以服務本地人為首要目的。

1個讚

首先要炒咗個正副主席先,佢兩個由好賺錢到蝕大錢,將海洋公園推向死亡,點解仲可以留低

1個讚

同意

1個讚

但海洋公園已經蝕錢蝕咗四年,就算疫情過後,都唔見得會賺錢,點解仲要人既錢去救佢?

救佢係情,唔救係理。公道講句,唔少國家嘅樂園都係旅客為主,本地人比較少去。往後可能要仿效其他樂園,入場費減半,冇生日/殘疾優惠,但每使用一項設施都要付費。管理層亦要換血。迪士尼呢幾年都虧緊,仲要上海開幕,咁內地佢哋遊客自己方便,洗費低,咁香港失左呢班客都正常。最麻煩係班動物,國寶就話內地自己接受返,但魚、雀仔、海豚呢啲去邊好?

但東京迪士尼就本地人係主流客源,香港樂園虧損緊嗰陣,佢盈利都有增長。之後大阪環球影城搶客源,又跌返啲,但佢都繼續賺到錢。佢特別之處就係佢只係代理,唔屬於迪士尼旗下,節目、設施、商品、餐廳食物係為日本人而設,其他迪士尼都冇,所以吸引到本地同外國消費。

咁所以海洋公園同香港迪士尼要生存,就要考慮仿效下東京迪士尼做法,盡量令本地客源高於 7 成。

2個讚

又真係集體回憶既

其實次次去都被班大劣人迫,排隊又排得耐,都要蝕錢,無理由一直要香港人貼錢。

Agree

反對注資,更反對比大陸人收購

我返而用另一個角度諗,
香港係唔係真係需要咁多個主題公園?

情況好似依家數碼電視台一樣,
一到某一個數目,有啲電視台根本係賺唔到錢(或者叫蝕錢),
分別只不過係電視台係私人公司,海馬公園唔係,佢哋蝕錢有納稅人可以補貼。

其實市場汰弱留強好正常,點解要做到好似某電視台咁,長期燒錢煲紅豆粥,燒極嗰煲粥都唔滾,後期仲不停播舊片吊鹽水,
到最後都係⋯⋯往事只能回味。

水上樂園開返都係同大劣人迫,周圍痾屎痾尿 :baby_girl06_shock: 好恐怖:face_vomiting:諗起都唔想去:nauseated_face:

筆錢都只係捱到一年,咁係咪年年都要咁「借」?
而家又記起自己响香港啦?
不如搬上長隆合拼啦!

唔再科水,除非佢好詳細講明,d 錢係點用,唔係下下幾10億。50幾億用得幾耐

從中又回左幾多錢番大6?無人知

之後賺都無回錢比港人,蝕就要港人比。
講真香港人,一年都未必去到一次op

迪士尼係咪開張到而家都冇賺錢??

一直蝕緊錢

真係捉隻老鼠入米缸

香港兩個主題樂園都太細,俾幾百入去基本係排隊,排隊同排隊。

大d更加養唔起,唔知星州環球片場係咪賺錢?